Queenza

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

The pain is my pleasure

Av Sarah - 12 februari 2012 03:45


Så här jävla bra känns det när vågen pekar uppåt men centimeterna de försvinner - Woho! På 23 dagar har jag totalt sett minskat 6 cm över hela kroppen. It's mental! But it's true. Hård jävla träning betalar bra i slutändan. Till alla smällfeta soffpotatisar - ut och rör lite på er så ska ni se att ni också krymper! Skit i vågen - den talar ändå bara osanning! Och jag knullar BMI bak-o-fram-upp-och-ner. Gå på rejäl fakta istället! Skippa burgarn och börja kötta vikter i gymmet era slashasar!!





       



Mitt nya linne från Fitnessguru sitter som en smäck - budskapet säger sig självt





Det finns en guldgruva i stan!'

  

 



Linnet 'in action'


   


Haha, va bah tvungen


   


For till löplabbet och fixade nya snabba pjuck

Sköna as hell!

Vill ju inte paja lederna med löpning i fel skor, det kostar mer och laga kroppen än att punga ut för ett par schysta dojjor!




 


Shopping freak!

Hittade ett par 'varm fodrade' löparbrallor inne på Stadium

Taget!




 


Och så här lycklig är man i sin nya mundering, tröja som skriker pondus, ett par sköna brallor som suger upp svetten och håller rumpan torr - så slipper jag bli kinkig och grinig - ett par lysande skor. Bättre än så blir de ej.


 


Halva grejen (för de som ännu inte greppat det) är vad du har på dig på gymmet..





 

Typ så här - TUTTAR!


But, but, seriously: they're just breasts. Every second person in the world has them. They're odd looking, they're for milk, your mother has them, you've seen a thousand of them... What's all the fuss about?








 




Typ formen på morgonen?

       


Bra fläskig och full av skit!





 


På Budofitness och prövar kläder..

Strl S va typ SÅ HÄR MKT FÖRLITEN!

Min badonkadonk fick ju panik!


   


Kaxig chey?

 


Fluffy!

     


Aj lajk maj njuv choos!



Snart kan jag skryta om min puckel..

Än inget och komma med 

  

     


Ännu en morgonbild

Inte lika pluffs deluxe..

   


Ganska nöjd med gropen till höger om tatueringen


 


Mera baksida lår säger jag bara!!

Pinsamt Sarah!

Kanske lite vader, eller?

 


Så här ska man se ut efter kvälls power walken

Svetten fullkomligen dryper om kläderna

Smutt!

   


Jävla utväxt man har dragit på sig rå!

Ärsh, barret får vila tills det vankas kryssning!

 


Latsdrag V-handtag med blygsamma 25kg

Men jag kan inget annat än och skynda långsamt då många överkroppsövningar kopplas samman med bröstmuskelaturen - där jag fortfarande får känningar   

   

Axlar, biceps, triceps

   

Stretchar sig lite

Bästa belöningen efter ett hårt pass fan..

 

Sen hem och tvätta

Vilken kul lördag!

 

Snacka om att bli kamerakåt?

Men det är så fruktansvärt kul och följa kroppens förändring!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards