Queenza

Alla inlägg under november 2011

Av Sarah - 30 november 2011 16:19

Det börjar dra ihop sig nu. Inte ens 24 timmar kvar är det! Gaalet vad jag längtar efter mina tvillingar. Åh! Tänk så mycket fint man kan klä de med utan bh'n glappar eller att man behöver 'kyckling filéerna' för att fylla ut kupan.


Allt är i stort sätt klart hemma nu. Så jag borde kunna klara mig. Ska strax iväg och lämna Prinsen hos S mormor. Där får han stanna i 2 nätter - smaka på stadslivet i närkant! Sen kommer bästaste Amanda och hämtar upp mig från kliniken på fredag morgon (sover över 1 natt och blir ompysslad av personalen). Hon kommer nog bara stanna någon timme eller så. Vet ju knappt i vilket skick jag kommer vara i. Mega trött antagligen.. Framåt kvällen kommer Reb, och med sig har hon lilla korven. Själv lär jag ligga hög som ett hus på morfin - i bästa fall sover jag bort dagen och kan va pigg och umgås med min skrutt.


Är så otroligt tacksam över alla inblandade som kommer och ställer upp för mig, men jag antar att det är det man har vänner till? Det har tärt på mig oerhört mycket - hur skulle jag få allt och gå ihop. Nu längtar jag som sagt bara till att få komma dit, vakna upp och se mina nya höghus till tuttar! Fortfarande väldigt lugn må ja säga. Kanske kommer framåt kvällen?


Har en del småfix. Ska handla lite påvägen hem. Tvätta. Laga lite käk, tänkte lyxa till det med tortillinisar och ädelost. Den ni! Har börjat återinföra kolhydrater lite smått i min kost. Nu framförallt inför operationen - tror mig behöva lite socker för att må bra?!   Sen får jag ändå inte gymma på 3 mån. Varför inte lata sig lite extra? Haha..

Av Sarah - 28 november 2011 22:39

Det har tagit sin lilla tid och återställa kroppen efter missär och ohälsosamt leverne. Jag säger bara 1 sak: Förhållanden dödar figuren. PUNKT! Alla som lever i 2 samheten är oftast tjocka med hängbuk och skam.


Jag har sen gymnasiet alltid tränat. Mest gym, men en del gruppträningar, show jazz, streetdance, nu poledance. Det är liksom den ända vägen till att kunna må bra. Leva så länge hälsan tillåter.


Den här sköna kroppshyddan hade jag för 15 mån vägde närmare 80 pannor - GAAAAALET Och inte ens har jag tröstätit mig tjock under en graviditet. Näe, finns inga ursäkter mer än att förhållanden ska man passa sig för!!


 




 


Det där fina vecket - ser ni. Det var bland det svåraste och bli av med. Tuttarna var det första som försvann! Haha! Från 85D till en sparsmakad 70A      


Tänkte bjuda på lite retsamma bilder - tykcker jag förtjänar en plats i rampljuset efter att ha kämpat och slitit hårt. Valt att göra bilderna svart/vita - skuggorna träder fram och gör bilden mer rättvis.


successivt träder min forna form fram


Aug 10                Maj 11                    Aug 11           Okt 11


       


        




Är ute efter fina filer i ryggslutet - de syns bäst i den här vinkeln tycker jag




   


Maj 11


Aug 11

       

         


Så tänk en extra gång på vad alla hemma myskvällar i soffan gör mot din kropp!!


 


       

Alla kan få en perfekt och schyst kropp, efter sina egna förutsättningar. Men det kostar att du ändrar din vardag och hittar nya vägar att gå emot sötsuget

 


Av Sarah - 28 november 2011 14:46

Ok. Narkos läkaren ringde nyss. Iiiiiiiiiih! Har lyckats hålla mig bortom nervositet och rädlsa fram tills nyss. Det var som en blixt från ovan. Snart är det fan dags. Längtan är enormous and fatal.


Har handikappsanpassat hemmet i helgen - byggt en ö brevid sängen med förnädenheter med en armlängds avstånd. Hoppas bara man har kraft och sträcka sig efter det också.. Allt annat som jag behöver dagligen ligger i midjehöjd, allt för att undvika lyft så mycket som möjligt. Min balkong har förvandlats till en jättekyl med gotte saker. Började med detta för ca 2 veckor sen. Det tar sin lilla tid när man äter, lever, skiter och bor själv med 1 hund. Försöka få tid över och åka handla - inget jag ofta gör när ja kommer från jobbet - har ju djuret med mig. Blir att man tar kärring vagnen och skämmer ögonen ur sig när man åker och "storhandlar".


Tänk. All denna ansträning för att man är själv. Är inte det fantastiskt lustigt - att man får det att fungera trots motsättningarna??!! Att hade jag haft nån i min närhet hade jag sluppit bry mig om allehanda ting. Men nu ser inte mitt liv ut så. Sa jag det. Att jag har beställt Sex and the City boxen, den som jag en gång fått (men som försvann när exet flyttade ut). Bästa tv-serien helt klart. Skönt o ha nåt och slökolla på när man är lite halv däng.


Hektiska dagar jag har framför mig.. men det ska nog gå bra ändå!


   






Av Sarah - 28 november 2011 11:16

Jag har verkligen gått och blivit ritkigt blödig på sistone. Guud va jag kan lipaa. Höll på flasha tårkanalen på tuben idag när jag hörde den här låten.


Minnen från förr, från "oss" kommer upp igen. De som jag så länge haft på hatthyllan. Inte vart mogen, inte vart redo att möta den bilden. Vad som gjort att jag nu blivit mer mottaglig för det är svårt och säga. Kanske för att nu börjarjag känna att livet gårpå repeat från förra året. Minns ALLT. Det är GLASKLART. Skiner som ljuset på himlen.



Men ja.. Antar att detta är ännu en klänslostorm för mig jag måste rida ut. Jobbigt är det. Hel och ren blir jag. Bara och läsa texten gör mig otroligt sad. Sjukt egentligen. Men som min vän sa när jag blev lite väl sentimental och saknaden efter honom va stor: Han var en fin och bra man, absolut. Men han var inte den rätta. Nåja. Vissa av oss bevarar våra minnen av livet på spritt skilda sätt. Helt ärligt tror jag att det är först nu jag mogen och klar med vad jag känner, öppet och ärligt kan stå för min sak. Även om inga känslor har ändrats, så har jag i vart fall lärt mig att se på de från nya ögon.


Jag glömmer aldrig. Men jag går vidare.



I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.


Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.


I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.


Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,"
Yeah.


You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days


I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.


Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."


Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?


Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."


Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

Av Sarah - 24 november 2011 22:11

Helt missgynsamt är det väl inte att jag postar en revy med bild up loads??!! Njut o ta del av min vardag vettja! Har ju skoj, så varför kan inte du också ha det!


När mitt alarm ringer och jag ska upp, är det svårt å lämna denna gosboll



En del mornar är jag väldigt ambitös o flätar håret


    

  


Varför slänga bort pengar på Panini, när jag kan laga skiten bättre själv 



Like my uggs

 

 

E de små får man ta 2! 

Ägg i 4pack


 


Gör nåt!

Haha 


 

Skills



Hatar vintern

Men

ÄLSKAR jackan

5lax senare var hon en mkt klad cheii

 

 

Hörde ja fest??


 

Det är fest hos dig ikväll och hela världen är din

Iväg å fira mitt hjärta


Björnfittan o damasker är 2 självklara val såhär i vintertid 


     

 

   

Smuttar på sprattelvattnet

     

 

Sen gick det som de går när man festar på Bollinger

         

Vi svennebananer gillar att hylla fallossymboler, speciellt vid högtider

   

Av Sarah - 24 november 2011 21:46

Senaste tiden har jag gått som i en klocka. Likt en hamster i ett hjul. Jobba. Äta. Träna. Sova. Festa. Shoppa. Sova.


En soft hemma kväll, näe. Va e det?! Efter att ha spenderat en fredag hemma med gott sällskap kunde jag inte bara förmå mig att fänglsas hemma ännnu en kväll - även om mysfaktorn var hög




Jag trodde på riktigt att jag skulle få hålla mig hemma denna lördagen...

Som en skänk från ovan lös hon upp kvällen

   

Folk som vågar vara sig själva är alltid uppskattat


     

Lite gott i magen är givet - Hotellet..

En ny favorit kanske?


   

En rättelse:

Den man ligger med får bädda





 

Vem är tröttas en tidig söndag??




 

Hopp i galoscherna o iväg på långprommis




 

Ingen risk att han druttar i - lika ointresserad av vatten som sin matte



   

Ängbybadet


 

Sool soool strålande soool




Nämen, är det inte den forna rejv stugan man haft många mysiga stunder i? 



 

Judarsskogen


 

Åkeshovs slott




 

Tjockisen hela 6.5 kg glädje!



Den vill ja ha! 



Sen va vi bäda trötta mössor

 





at least @ the gym

 

   

Av Sarah - 24 november 2011 16:24

Ett första bröst relaterat inlägg dåra.


Börjar med att visa hur självaste implantatet jag kommer få ser ut.


CPG 321

Om ni vrider på blicken och föreställer er att den plana sidan som ligger ner ska sitta mot bröstkorgen kanske ger er ett hum om hur de olika implantaten kan se ut.

 

Av Sarah - 24 november 2011 16:19

Håll utkik där för uppdateringar om hur det går för mina nykomplingar  



          

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards