Queenza

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Pure joy

Av Sarah - 8 maj 2012 21:33





Ingenting är så mysigt som att vakna upp till fågelkvitter, känna doften av dagg i luften - endast jag och mitt hjärta strövar fritt i skogen.

 

Påväg in mot plugget - praktiska och teoretiskt prov. Boyah!

   

Södermalm är öde såhär dags (06.45 en söndag)

 

Jag gillar hur folk försöker - but plz tänk ett varv till.

 

Hemma och laddar om inför kvällen

 

Sa jag att han är mitt allt?

 

Svårslagen utsikt - himlen bjuder upp till dans varje kväll HELA sommaren

 

Hoppsan sa! En liten sneak peek på vad som komma skall! 

   

Ett hundöga


DONE!

   

Livsnjutaren själv

   

Hemmagjorda wraps är underskattat

     

Prinsen har hittat nya kompisar - eller vare de som hittade honom?!

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards