Queenza

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Sarah - 1 maj 2012 22:26

Formen börjar ta sig, än är det mycket kvar och jobba på. Tänk va skönt det är. Aldrig va nöjd. aldrig nöja sig. Ständigt ska det svida i svålet. Mmm! Så här illa var det i januari - då hade jag mestadels legat i soffan och inte brytt mig ett dugg om vad all skit jag tryckte i mig skulle påverka mitt yttre. Fick ju ändå inte träna, så varför inte gå all in?! Var ju sjukskriven från dec-mars  (men kunde självklart inte förmå mig att ligga hemma och rulla tummen och se på när kroppen bara jäste) Paniken var ett faktum - Sarah brydde sig inte om vad läkarn sa - och gick därför iväg och träna 1.5 mån innan jag fick.


Life lined up on the mirror, don't blow it (Whoo!)Look at me when I'm talking to youYou lookin' at me, but I'm lookin' through youI see the blood in your eyesI see the love in disguiseI see the pain hidden in your prideI see you're not satisfied And I don't see nobody elseI see myselfI'm lookin' at the Mirror on the wall


Här var magen relativt snygg. Poledance 2ggr/v samt gym 4ggr/v

 


Första besöket i februari iår

                     

Innan sjukskrivningen


 

I februari

 

Sicken michelin armar

Börjar arta sig - men långt ifrån nöjd

 


Axlarna börjar krypa fram

 

Sådärja! Nu börjar det likna nåt

 


Man kan lätt ana en liten puckel på bajsepsen

   

Vill bli krispig - long way to go

 


Nu är det inte långt kvar till sommarn och bikini på är ett faktum. Vad har du gjort för att inte behöva skämmas i vassen?


Peace!

  

Av Sarah - 1 maj 2012 22:10

Älskar att solen nu kikar fram och lyser upp på min balkong. Fattar inte alla de som bor ut. Hur i helvete funkar det? Skulle aldrig välja bort den!


Prinsen ville också va me


       



Vin och snack om livet

         

Vart så sent att jag duna kvar 

 

Mina forna kvarter

 


Som vi minns henne från förr:

     


Blir till och stöta och blöta kurslitteraturen. För jag ska banne mig klara det på första försöket! 

Av Sarah - 1 maj 2012 21:03

Festen på Kolingsborg i Mondaybar anda var den sista - innan skruttstället rivs var magisk. Vilken stämning. Kul och träffa så många härliga människor.







 

Idioter på tåget - som satte igång brandsläckarn. 

   

And the party is on

   

Fina Henri

       

David unt Billy

 

Status Quo

     


   

<3 Noisecontrollers


 

Kaos på Donken

 

Älskar storstaden på sommarn

 

Hemma!

 

Det absolut bästa med att ha hund - att få sig en tur innan läggdags

 

Av Sarah - 1 maj 2012 19:45

Sista helgen med teori ligger nu bakom oss. Framför väntar nu en sista helg fylld med praktisk träning - och prov på det. Känns oerhört trist, har liksom vant mig vid dessa sköningar. 


             


Lär oss manuell streching - så jävla skönt och dra ut musklerna

   


Grupparbete i det fina vädret

   


Mac'ish förbereder en helvetisk intervall bana för fröken

       

Och så här glad tyckte han att jag skulle va efteråt

     

Brunsten är i full blom


             

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards