Queenza

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Sarah - 14 maj 2012 19:46

Med helgen bakom mig känner jag tjock och överflödig. Ni vet sån där extra hudflik som hänger ovanför byxlinningen. Fy satan i gatan vad jag kan grisa till det med onyttigheter. Det är nog inte fyllan eller dagen efter som är min last - det är när jag ska gå och handla dagen efter. Finns liksom inget stopp i mig. ALLT GOTT SKA NER I KORGEN! - Vissa kallar det ätardagar - jag kallar det Sarah's syndar helger from doom..





Torsdags sippar lite godricka i det vackra vädret

 

Man har ju fått lära sig och slipa klorna själv numera

   

Kapar längderna

   

Man får inte låta sig luras av hans charm - en fjortis odåga döljer sig bakom glimten i ögat!

   

Standard

       

Beach 2012 är nu räddad - behöver iaf inte skämmas i vassen   

 

Nämen flytande socker - kan gå illa!


Jag samlar nog på det mesta tjejer gillar..

   

Redo för Licensferren då!

               

Otroligt osnygga spiror här haha

   

Tåflörtning pågår

 

Södershöjder

 

Kul gäng inne på Ekens..



           

Tröttmössa

   

Perfekt söndag - RALLY

                 

Sen myspys på landet med hos bästaste Doriiis päron

         

Kände mig smart för 1sek

   

Brummar hemåt

     


Peace!

Av Sarah - 14 maj 2012 19:14

Har en lätt dipp i min motviation till allt just nu - försöker hålla god min utåt. Ett steg fram två steg bak. But hey - detta är inget nytt. Hela mitt liv har har jag tampats med motgångar - det är bara en checkpoint i spelet jag lirar - it must come down to a end.






Saknar dansen nåt enormt. Anmälde mig till kursstarten för poledancen maj gawd! Ska bli wounderbart och få swinga i stången - hoppas bara kraften håller mig uppe och inte låter mig dyka ner med pallet före..


 

Swedbank HQ Cash is King

 

Tog en promenix till Odenplan och körde lite rygg

       

Körde ett tufft benpass med arta - hon e hur jävla grym som helst!

 

Tadaa - det börjar ta sig

 

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards