Queenza

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Sarah - 5 maj 2012 22:51


KINESIS

DAP


Sista dagen med praktisk träning på Sture

   

Sittande flyes i cable

   

Robin Pt'ar moi

 

Front squat med viktplatta

 

Ass to the grass, far away!

 

Marklyft

   

Draken

     

Pushup

 

Pullover på boll

   

Samling!

Letar inspiration (Arke träning) inför mitt första möte med ritkiga kunder  

     

Robin va gör du?! 

 

Specifitet, duration, intensitet = hyptrofi!



SMACK

   


Sov gott!


Av Sarah - 5 maj 2012 21:18

Sagan lider imorgon mot sitt slut. En jävligt kul resa har nått sin ändhållplats. Bitterljuvt. Gråter innombords. Har lärt känna så många fantastiska personer som jag hoppas på att få dela en tid i livet med. För på måndag måste jag hitta en ny kärlek att förälska mig i.



Give me one (more) moment - Just let me stay there.


Lite pics dåra - Enjoy!


Solmackor på! 


 

Frappino - nu är sommarn här!

 

Paraply? Knäppgök!

 

Pluggeliplugga - solsken

     

Min lilla vandalist

   

Ett misslyckat försök att få de att bli kompisar   

 

Nyttgi mat ett måste när man ska bli Pt

       

Musik mitt störta intresse

 

Grabbarna grus och jag tog en helkväll ute - Först tänja ut magsäcken på Fridays - och efter ett par kalla blir vi kärleksfulla.

   

Ge mig inredningen - Hotell Anglais


           

Lite folk på Solli

   

En VÄLDIGT överförfriskad tös sicksackar sig från Ö-torg till Fridhemsplan tog ca 13 min i skyskrapor till skor

 

Med bra musik kan man faktiskt flyga fram

 

Sthlm by night - Fuckin love it!

   

Hur mår vi egentligen?

 

Aspackad?

     

3 timmars sömn senare är jag uppe och påväg till plugget

 

Uppåttjack - löser alla trötthetsprblem. Eller va säger du?

 

Har alltid tyckt att han är lite knäpp

 

Påväg in till plugget - på min lediga dag!

     

Tröttmössa

   

Ser rätt så skyldig ut

 

Rensar vadå?

 




Av Sarah - 5 maj 2012 20:46

Försöker få in rätt sinnesstämning inombords - trots att jag känner mig som en kapad stubbe utan vare sig armar eller ben. Ska det va så svårt?


Musik - det har ju fungerat förr?






Eller är jag bara depp för att jag inte har fått träna idag? Lördagar är sämsta dagen och träna på har jag konstaterat. Verkligen. Suger apballe! 


Tar några hoppsasteg framför spegel. Maxar ljudet ur skriker - GIMME LOVE och SO HIGH. Går inte att sitta still. Shejkar loss. Go nuts! Där har vi den. Känslan jag vill ha med mig imorn under mina prov. Den där härliga känslan av eufori. Sprudlande känslan i hela kroppen som gör mig GALET GLAD. Ny knullad. Doften av käk. Solen som värmer på stranden. Efter träning. Salongsberusad. Herrparfym. Eller stöttande ord från mami   Typ den känslan MÅSTE MÅSTE infinna sig 07.15 i morgon. Inser ni vilket problem det kommer och bli för fröken. Som om det inte vore nog - så kommer vi få vänta 1v innan vi får reda på om vi klarade det eller inte. Fuck that!





Det som inte sitter nu, kommer jag ändå inte lyckas plugga in. Bittra sanningen. Det får bära eller brista.



Skål på er!

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards