Queenza

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Sarah - 9 maj 2012 00:28

You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of
No one can control me
'Cause this is what I'm made of
You can hate but never break me
This is what I'm made of
This is what I'm made of


En sida av mig ni kanske inte trodde fanns?


'


Bilderna är ett axplock från året som gått

Enjoy!




Visar mina skillz - full lajk a kastrull?

  


   

Bakis häng på gocartbanan - gick ju sådär va.. (Jag som kör mot pilen)

 

Brun och fin var man i alla fall (Lloret de Mar HTID 2011)

 

Funderar om sugröret verkligen är nödvändigt när man ändå ska svepa skiten..

     

Glada festfolket - XXL size på återställaren var ett måste!

   

Bunny is back in town




Mondaybar


Jag ger "in i dimman" ett nytt ansikte


   

Här är jag "hållkäften" packad - Eller va sägeru Kalle?      


   

Det var den bittra sanningen om fröken "pryd"

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards