Queenza

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Sarah - 6 maj 2012 11:44



som Åsa skrev..



Känns otroligt vemodigt. Beger mig strax in och ger gärnet, låter pennan glöda i handen. Har avverkat mitt praktiska prov. Kändes sisådär. Nu får det bära eller brista. Sen början av mars har jag under helgerna spenderat min tid bakom skolbänken. Lärt mig mycket om mig själv, och även andra. Vad ska jag nu göra?




IT'S THE FINAL COUNTDOWN



Jag önskar alla som gått kursen ett stort lycka till i livet, och hoppas innerligt att jag få se många utav er igen. Ett jävligt bra gäng. Bästa gänget. Nu kör vi! Hoppas att det går bra för alla, och även för mig själv. Skulle va nice och spika allt på första försöket. 



Rocky brukar hjälpa mig att hitta rätt mode.

Rätt in i kakelt.

BAM!




Kärlek till er

   









Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards