Queenza

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sarah - 31 oktober 2011 22:30

Länge funderat på vart världen är påväg, ibland så pass mycket att jag på riktigt känner medlidande för våra medmänniskor - tills nu.


Hade en dejt med kameran min i helgen - detta är ett resultat av en alldeles för pigg tjej med för lite sömn kan ådstakomma..


Vad tycks?


     

Av Sarah - 31 oktober 2011 10:12

Om jag inte minns fel hade vi snö vid den här tiden förra året. Va hände? Inte så kallt att man lider i strumpbyxor när det vankas vaskning på Stureplan.



Springer till frissan var 4:e vecka numera - dyrt.

Ja.

Men vem vill se white trash randen?


 



Passade på och förena nytta med nöje på Erotikmässan


       

Testade på en ny look

Blekta ögonbryn - gillar't

 

JA kommer ja kommer ja kommer ja e nästan dääääääääär!



   


Hade sällskap av skönheten själv


                 


Ett litet glapp i bildtagningen..

En redig pjäs för bukfylla må ja säga!


   


Sen taxi hem


 


Va hemma vid 3

Upp vid 7

La mig mid 01


 


True love last forever

  

Perfect couple!


 


Baltiz <3 Prinsen



Va fan e det där?

Ser nästan lite snuskigt ut..


   


Familjemiddagar kommer alltid att uppskattas


 


Tittut


 


Sedvanliga söndagsprommenixen


   


Badkrukan själv..


     



Av Sarah - 31 oktober 2011 09:30

Fånen är numera min trogna följeslagare tillsammans med min Prins, har ju lyckats försumma min lilla canon och har inte orkat leta efter en ny.


Tycker löven smutsar ner





På söndagar tar vi alltid en långprommis i skogen

- favoriten är just nu i Grimsta Naturreservat

Speciellt fältet där man kan springa lös


   


Hur många har 5min till en sånhär vacker oas? 


   



Prinsen var en ritkig tjurgubbe

Se klippet!

 


Lika barn leka bäst?

Syns klart och tydligt att Baltazar tagit efter Prinsen sovstil..


   


När jag ser denna tänker jag på Jersey Shore killen haha!


 


Fint ska det va..

Om man är på Östermalm dvs..


 


Prinsen smälter inte riktigt in i inredningen..

Kanske får bada honom i klorin?


 


Esplanaden levererar..

Kan man vänta sig nåt annat?

Gudomligt goda naturchips!


 


En morgon klev jag ut ur den här porten

 

Haha!


 


Ännu en söndag som spenderades på fältet..


     


Efter den långprommisen var vi bägge lite trötta..


   


Mysfaktorn på oss är rätt hög här

  


   


Måste ju visa lite fjortisbilder på kroppen som snart är tillbaka till sitt 'vanliga' jag

Bara träna på så når jag snart min målvikt..


   


Le tatu unt trampstamp!


 


En kväll la jag mig i bögrosten


 

Av Sarah - 24 oktober 2011 13:50

Jag vill att det ska vara helg jämnt! Ledigheten är alldles för kort numera.. Bjussar på en låt från i lördags - förlänger känslan av att helgen varade lite längre iaf!



Höj volymen - nu kör vi!

Av Sarah - 24 oktober 2011 13:47

Min lilla knäppgök. Här sitter vi (läs jag) och njuter av hösten och de sista varma strålarna som solen hade att erbjuda. Prinsen å andra sidan var ytterst missnöjd med att vara sitlla - vilket han tydligt berättar här..


Av Sarah - 24 oktober 2011 10:38

Jaha då var det måndag igen - att jag aldrig lär mig? Kom hem från jobbet i fredags och var på ett jävla bra humör. Lämnade djuret, drog på mig träningskläderna och körde en repa på gymmet - 3 veckors "vila" jo tack det märktes!



Mumsigt med fredagsfika!

  Work it baby girl! Min nya tränings outfit sitter som en smäck!

Testade på GK's en vanlig fredag när de inte körde Black & White tema - första och sista gången..

Skulle testa hur många steg jag kom upp i också..


         

I väntan på tåget underhöll vi oss med att ta cp bilder - kul va!

           

Oh gosh! Du borde ha 15 års gräns på dig när du vistas ute sådär! Fy dig!

   

En spontan utgång vart det i lördags..

Förfest, mellan fest - dock inte efterfest.

Obra o sumpa bankomatkortet också..

       

On the other side - the right one..

Inne på Collage

Porrbelysning?



   

Taxi hem

 

Av Sarah - 21 oktober 2011 16:15

Vem kan bättre än jag få dagarna att gå fort? Känns som igår var för flera veckor sen..


Tisdag - Bajsväder ute.

Hade mina nya fina boots vilket kändes mindre lyckat

  Humorn är på topp idag!   El Sarroh vaadd tenker dy på?   Klänning på hösten är fint, sepciellt med en Lilla My knopp!   Yawn!

Henne brukar vi möta på tåget - en äldre dam som får sitta i väskan ch häcka..

  Gissa om han va nyfiken..   Alla har vi vart små - nångång..

Här har ni  mig - en ruskigt sur jävel. Helt nyckläckt!

  Full i fan..     Pole 2x i veckan - kommer räcka med en vit mössa, klänning o skor så kan jag klä ut mig till Smurfan på Halloween! Omklädningsrummet    Ömsesidig kärlek mellan oss - Ibland hatar jag Fejjan o vice versa..   I går (torsdag) påbörjade jag att förverkliga min dröm i 10 år har jag väntat!   Såg precis ut som på tv!   Läbbigt?

Fick klämma och känna massor!

Borde ju kunna räkna mig som oskuld igen? Haha!


  Det mest exotiska med att bo i Stockholm är att man kan gå jämte med dessa havremopeder!       Finbesök på jobbet av Mandis o hennes Baltazar          En riktigt liten gosbubbla!   Som sen somnade i min famn..

Längtar redan efter min nya mini pinne!

  



Trevlig helg!

Och du som suger - se till och svälj

Av Sarah - 18 oktober 2011 16:06

jag går i vinterskor på hösten
alltid förberedd för storm
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

och jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag

när jag träffar gamla vänner
har jag ingenting att säga dem
dem ställer för många frågor
och jag, jag bidrar inte med nått
och jag ångra det lilla jag säger
eller dra ett allvarligt skämt
jag tycker mig höra mig vad dem tänker; "är hon sådär jämnt?"


och jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag

jag kan sitta själv i parken tills solen ändrat färgen i mitt hår
jag kan offra allt jag har för ingenting
ja, jag sträcker mig så långt det går
men jag behöver dig, kom hit och rör om
jag behöver nått att skriva om

jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag
jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag



Jag bara önskar att den tiden kommer snart. Min bearbetning går åt helvete när minnen från förr kommer och spökar. Absolut inte bitter, men jag är lyckligare helt ovetande. Vem vet, kanske möts våra vägar igen - förhoppningsvis i en annan tid i ett annat liv. Så, helt över bron är jag inte..

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards