Queenza

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sarah - 17 oktober 2011 10:45

Och det är just exakt det jag gör. Jag hatar inte människorna överlag, utan deras svaghet att vara en död fisk som simmar med i strömmen.


Lite bilder som får tala för sig själva.. I vanlig ordning



Inledde början av förra veckan med att dra på mig stans äckligaste förkylning


  Klart man klara av och jobba när det är lite som att driva eget med allt plock runt omkring för att göra dagen dräglig

Bara det är ju ännu ett heltidsjobb!

  Middag för 2..

Igen - saknar lite att ha någon att bjussa mitt goda käk på..

Sen är det alltid roligare med 2 benta

  Prinsen testar ny sovteknik - ha filten vikt och lämna huvudet utanför - just like me!

Å det är väl därifrån han snappat upp det..

    En drömmande blick..

Man kan nästan ana vad jag jag tänker på..



  En uttråkad Sarah på jobbet förser sig med en apelsin klyfta att roa sig lite med   Spänner ögonen i dig blicken   Spänner ögonen i sig blicken när jag är full - lite mjukare intensitet   Den pillemariska ska vi gå till sängs blicken - Efter några drinkar hos grannen var ja tvungen å rasta djuret - o ja fota sig själv lite..   Efter en lyckad kväll 1 trappa ner hamnade jag i stan..   Möttes av en strålande utsikt mitt i smeten   Hit kan jag tänka mig att komma fler gånger..   Bordsbenet underhöll oss hela kvällen - Om jag säger poledance för dvärgar, så hajar ni nog?!   Packad kapsäck..   Kommer numera alltid bära med mig denna - det var elektriskt och hett   Fick tips om denna..   Det lönar sig och gå till jobbet fastän man är sjuk     Rätt ovärt o ha hund när ens pantalånger har högre förbrukning än min el kostnad!   Sitter i plugget o saknar mac'n - En gång frälst - alltid kvar  Fina flickan gillar höstens mode - Men ibland saknar jag mitt fett!

    Sjuk va fula ben kan va ibland..  

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards