Queenza

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Say You'll Haunt Me

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skrika ut ÄNTLIGEN!



Från tanke till verkligehet första bilden är från i december när jag låg hemma och var sjukskriven.


     


Så här gott kan det bli när jag får rocka i köket

Renskav är jävligt underskattat!


     


Va iväg en sväng till arbetsförmedlingen - äntligen har de godkänt min affärsplan och likviditetsbudget.

BOYAH!


 

Premiärtur på cykeln

 

Tog mig fram och tillbaka till BrommaBlocks. ca 1mil bah sådär. Träsmak i röven, närå!

 

Asså - GE MIG!

 

Prinsen och jag botaniserade oss lite bland djuren på cirkusen - han tyckte det var så där med Elefanterna..

     

Projekt droppa fett är i full gång. Därav milslånga pw's

       

Dumt och klaga på vädret nu?

 


 



       


Världens bästa näbb

Matte älskar dig såå!

  


 

Jag är nog ganska lyckligt lottad av att ha detta ett stenkast från min dörr

 


Körde lite fartlek


 

Intervaller is tha shiet

  

 


Hittat en asbra app för tabata intervaller - gotta love it!



   


Givet var ju (bortsätt från fartleken ca. 7.5km 1tim) tabata burpees - hade några intresserade åskådare. De lär ju trott att jag va från vettet.


 


En jävligt trött Prins tar igen sig på bästa tänkbara vis - i solen


 

Själv så unnade jag mig lite "citronglass" = KVARG med citronessense

 

Bortbjudna på middag igår hos Bästaste EEEEEEMMMAAAAA

   


Ser inte helt tokigt ut va?!  


     


Matkoma deluxe - inte så konstigt när man tryckt i sig 1.3kg mat!


   


Tips!


   


    

   

Look what I found

Hur kan man inte älska en sån där go'ing?

 

Nä nu väntar en lång powerwalk - sen hittade ännu ett utomhusgym som jag tänkte testa på!


So long!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

Av Sarah - 14 maj 2012 19:46

Med helgen bakom mig känner jag tjock och överflödig. Ni vet sån där extra hudflik som hänger ovanför byxlinningen. Fy satan i gatan vad jag kan grisa till det med onyttigheter. Det är nog inte fyllan eller dagen efter som är min last - det är när ja...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards