Queenza

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Sarah - 12 oktober 2011 22:25

Working hard to get my fill, Everybody wants a thrill Payin' anything to roll the dice, Just one more time Some will win, some will lose Some were born to sing the blues Oh, the movie never ends It goes on and on and on and on..



Ready for take off..

    Allt man behöver under resan..

6:ans humor är verkligen min kopp te!    Tittut där under bordet, va vill du!?  Blev upphämtad på stationen.. 

Dumpade väskan och djuret..

Hoppade på den mauella hojen och satte fart mot shopping meckat


Lite förnödenheter att polera kärran med..

- Sa ju att jag skulle bli en bilnörd!   Verktygslåda/sminkbox? 

Den tar vi!

   Oktober månad märks väl i butikerna - tur att jag är tjej och älskar rosa även när det inte är oktober   Ett fint set kanske?     Wow tillhörande klädsel  

Om någon skulle fundera över min körstil..

   Nipple booster for shore!      Jag vet precis vem jag skulle kunna ha gett denna HD Tomte till i julklapp!De stod där i fönstret och skrek efter mig, va fan skulle jag göra?

Behövde bara gå in i butiken och dra på mig kängan så blev jag kär.

Kärlek är defintivt inte billigt! Dyr hobby jag har. 1700 papp senare men ack så lycklig!   Se så gosiga de är, nu med lite modifierade benvärmare med ludd. Ja min nya fetish. Ludd, mudd all good!


Där står hon mi fina Pärla! Ett ritkigt vrålåk.

Undrar hur måga som pökat loss i baksätet på'na.

Nä ursh!

Hon är oerhört pigg gammal dam, går som på räls!



Morgonstund har guld i mun, sägs det. Min var tom   Tog en långis ner till Dalaälven. 


       Prinsen undrar vart alla båtarna tatt vägen..  



Åååkeer           Tog en avstickare tillbaka till mina barndomstrakter. (Läs - Tillbaka dit tiden stått stilla sen 1812)







 



En väldigt glad skit är hon över att få köra sin egna kärra!

       

Fan att jag inte tog med mig kameran, så otroligt vackert med alla skiftande färger i naturen


       Vägra flytta in?   Till o med lillskiten's färger sprakar mer!     Klockrent - Facebok gillar att jag var i staden! Haha!

  Även solen har fläckar - mina är fyllda av variation

   Lipstick? Ser ni skillnaden?      Bang bang I shot you down

Bang bang you hit the ground      En klar favorit - Kände mig som självaste Lucky Luke her self!

Så här nära kom jag som bäst med småttingarna     Russian power = tilltalar fler sidor hos mig  Nära sikte skjuter ingen hare, men fan så mycket bättre vill ja lova!


Eller va säger ni?! Skarpt läge!  


 

Sen testade jag även på sluggen BAM!


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards