Queenza

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

As you can see

Av Sarah - 17 maj 2011 07:53

Well well well! Vem är det som har vaknat upp ur sin dvala? Björnen sover inte mer och hon är snyggare än vanligt också!


Igår var det en sån där bra dag, hade en good feeling genom hela dagen. Jobbet flöt på, även om jag förvisso kan mistas för att vara en arbetsmyra. Strax efter sex lättade jag mitt ankare och begav mig hemåt. Hem och lämna jycken. Gick och handlade lite, samt hämtade ut mitt efterlängtade paket från Nelly! Me so so so happy!  




   

 


Sen va jag i full gång hemma med att försöka i ordningställa mitt (o)organiserade kaos! Haha! Nä, men jag börjar uppriktigt sagt ledsna på att inte ha en ordentlig sittplats och sitta bänkad när Halv Åtta Hos mig börjar! Inte för att jag har följt tv programmen som visas slaviskt, mer för att det lät bra.


Igår åkte det ner lite kartonger, varför i helvete samlar man på de? Stora, otympliga och framförallt så tar de plats, plats de egentligen inte borde ha rätt till!! Mycket skönt. Samt att jag bemästrade att lirka in min ärvda bakmaskin i överskåpet i hallen. Bort med allt som inte är snyggt å titta på!!


Ända sen jag va liten har jag liksom många andra barn samlat på saker, det har resulterat i en uppsjö av frimärken, bokmärken, vykort. Tror det hela med fotograferandet började där faktiskt! Nåja, dessa låg i en föråldrad, nästintill trasig skokartong - nu har de fått flytta in i en ny! Blir många låder när man som jag beställer många par skor  


Senare under kvällen fick jag i mig lite näring i form av en italiensk sallad. Sen fortsatte jag med att leta reda på rätt kablar till all elektronik - självklart hittar jag nu inte kabeln till min ritplatta! Sug balle! Fan, har inte ens använt den. Piiiiiiiinsamt!! Det tog inte lång tid innan jag hamnade bakom photoshop - gud minns inte när jag satt där som mest. Lite ringrostig känner man sig allt, dock hade jag sånt flow att jag hamnade mitt i att göra en ny header - visst vart den bra! Finns tusen saker man skulle kunna ha gjort annorlunda, men var i behov att få upp en ny - FORT! Så därav små missar.. Kanske finslipar senare?


Juste hann även med en 30min springtur genom mitt kvarter. Aldrig någonsin har jag klarat av den sträckan där jag merparten faktiskt springer! Hunden börjar få upp flåset, inte lika nödvändigt för honom att stanna upp hela tiden. Utan passar på när JAG väljer att stanna upp! Duktiga Prinsen! Why giving up the good work now? Känns skönt att förena nytta med nöje, jag förbättrar min kondis (han med för den delen) samt kommer närmare mitt mål. Faan asså! 1 jävla kilo, va är det som är så jävla svårt? Ska jag behöva fasta i 1 vecka för att se nåt resultat?? Börjar ana grodlår på mig snart haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards