Queenza

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sarah - 20 maj 2011 11:11

Nu e de slut på veckan! Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss! Känns alldeles förträffligt bra att ännu en arbetsvecka är avklarad.


Känns bra att stanna hemma från kroglivet i kväll, gör i och för sig inte så mycket då jag ännu en gång får sängsällskap! Äta & dricka gott! Leva och njut! Sen hoppas vi väl på att min pole kommer idag, så jag kan hämta ut den! Och utöka blåmärkena   




Tänkte posta upp lite pic från dagarna som gått


     


Många turer hinner man med när man måste rasta jycken!

     

Och utan jycke hinner man med dubbelt så mycket!

jag  shopping  


         

Träning i all ära - här är upphovsmakaren till mina medaljer!

  Och så här fin blir man när man tagit första pris i svinga runt stången





   


Armarna och baksida av benen törs jag knappt själv titta på!

Att jag alltid ska straffas med elefantblåsor - va faan!



twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards