Queenza

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sarah - 16 maj 2011 08:24

Oavsett hur jag väljer att göra finns det några få saker som ständigt är återkommande i mitt lilla huvud. Det ena är att jag fullkomligen AVSKYR neggo människor! Och för det andra så kan man bara räkna med sig själv!




Söndagens sysselsättning



Korven kom och väckte mig runt 9 tiden. Då tyckte han att det var dags för mig att gå upp! På med gummistövlar och regnjackan - och ut i det "fina" vädret.


     


Vart en långis på närmare 6km tog lite drygt 1tim! Så jävla skönt, gjorde mig ingenting att det duggade lite lätt, hade ju rätt kläder   


 

Väl hemma landade vi bägge i sängen med massa mys! Utslagna's Ab?


   


Tog igen mig lite innan jag tog tag i byggverkstaden som hägrar hemma. Men nu ÄNTLIGEN är lådorna på plats till mitt klädskåp, samt efter mycket svordomar också datorbordet. Så jävla nice! Vart även ett ordentligt pass på gymmet, tror ja måste börja öka på vikterna - känner ju knappt av någon träningsvärk längre?



Av Sarah - 16 maj 2011 08:05

Oj oj oj mina vänner vilken helg! En salig blandning av fest, ragg, mys i sängen, långa prommenader,  hårt pass på gymmet, bygg verkstad, och lite hockey! Grattis Finland det gjorde ni bra!


Låter bilderna tala sitt egna språk ;)


Så här kan det se ut på jobbet - gott med tuggis pinne


        


Senare under torsdagskvällen tog jag ju en springtur genom skogen, otroligt vackert med solen som speglar sig i Mälaren

 

Freeeeeeeeeeeedag = Paaaartyyy

Grannen och jag begav oss ut i vimlet, hamnade på Cliff Barnes. Sen hittade vi några partysugna typer, så vi hakade på de till Berns.

Där hittade jag Rebecca som va ute med sitt jobb, grannen drog och jag vart kvar med det partysugna gängen från stället innan - sen ledsnade jag och ena snubben, så vi drog till Sollan. Där va det röj vill ja lova! Natten va väldigt ung, kom hem vid halv 6. Av med partyoutfiten och hopp i tränings munderingen för att valla vovven. Va inte en kotte ute!

Fiina killen  

 


Fortsättning kommer i ett senare inlägg..


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards