Queenza

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Sarah - 30 november 2011 16:19

Det börjar dra ihop sig nu. Inte ens 24 timmar kvar är det! Gaalet vad jag längtar efter mina tvillingar. Åh! Tänk så mycket fint man kan klä de med utan bh'n glappar eller att man behöver 'kyckling filéerna' för att fylla ut kupan.


Allt är i stort sätt klart hemma nu. Så jag borde kunna klara mig. Ska strax iväg och lämna Prinsen hos S mormor. Där får han stanna i 2 nätter - smaka på stadslivet i närkant! Sen kommer bästaste Amanda och hämtar upp mig från kliniken på fredag morgon (sover över 1 natt och blir ompysslad av personalen). Hon kommer nog bara stanna någon timme eller så. Vet ju knappt i vilket skick jag kommer vara i. Mega trött antagligen.. Framåt kvällen kommer Reb, och med sig har hon lilla korven. Själv lär jag ligga hög som ett hus på morfin - i bästa fall sover jag bort dagen och kan va pigg och umgås med min skrutt.


Är så otroligt tacksam över alla inblandade som kommer och ställer upp för mig, men jag antar att det är det man har vänner till? Det har tärt på mig oerhört mycket - hur skulle jag få allt och gå ihop. Nu längtar jag som sagt bara till att få komma dit, vakna upp och se mina nya höghus till tuttar! Fortfarande väldigt lugn må ja säga. Kanske kommer framåt kvällen?


Har en del småfix. Ska handla lite påvägen hem. Tvätta. Laga lite käk, tänkte lyxa till det med tortillinisar och ädelost. Den ni! Har börjat återinföra kolhydrater lite smått i min kost. Nu framförallt inför operationen - tror mig behöva lite socker för att må bra?!   Sen får jag ändå inte gymma på 3 mån. Varför inte lata sig lite extra? Haha..

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards