Queenza

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sarah - 24 november 2011 22:11

Helt missgynsamt är det väl inte att jag postar en revy med bild up loads??!! Njut o ta del av min vardag vettja! Har ju skoj, så varför kan inte du också ha det!


När mitt alarm ringer och jag ska upp, är det svårt å lämna denna gosboll



En del mornar är jag väldigt ambitös o flätar håret


    

  


Varför slänga bort pengar på Panini, när jag kan laga skiten bättre själv 



Like my uggs

 

 

E de små får man ta 2! 

Ägg i 4pack


 


Gör nåt!

Haha 


 

Skills



Hatar vintern

Men

ÄLSKAR jackan

5lax senare var hon en mkt klad cheii

 

 

Hörde ja fest??


 

Det är fest hos dig ikväll och hela världen är din

Iväg å fira mitt hjärta


Björnfittan o damasker är 2 självklara val såhär i vintertid 


     

 

   

Smuttar på sprattelvattnet

     

 

Sen gick det som de går när man festar på Bollinger

         

Vi svennebananer gillar att hylla fallossymboler, speciellt vid högtider

   

Av Sarah - 24 november 2011 21:46

Senaste tiden har jag gått som i en klocka. Likt en hamster i ett hjul. Jobba. Äta. Träna. Sova. Festa. Shoppa. Sova.


En soft hemma kväll, näe. Va e det?! Efter att ha spenderat en fredag hemma med gott sällskap kunde jag inte bara förmå mig att fänglsas hemma ännnu en kväll - även om mysfaktorn var hög




Jag trodde på riktigt att jag skulle få hålla mig hemma denna lördagen...

Som en skänk från ovan lös hon upp kvällen

   

Folk som vågar vara sig själva är alltid uppskattat


     

Lite gott i magen är givet - Hotellet..

En ny favorit kanske?


   

En rättelse:

Den man ligger med får bädda





 

Vem är tröttas en tidig söndag??




 

Hopp i galoscherna o iväg på långprommis




 

Ingen risk att han druttar i - lika ointresserad av vatten som sin matte



   

Ängbybadet


 

Sool soool strålande soool




Nämen, är det inte den forna rejv stugan man haft många mysiga stunder i? 



 

Judarsskogen


 

Åkeshovs slott




 

Tjockisen hela 6.5 kg glädje!



Den vill ja ha! 



Sen va vi bäda trötta mössor

 





at least @ the gym

 

   

Av Sarah - 24 november 2011 16:24

Ett första bröst relaterat inlägg dåra.


Börjar med att visa hur självaste implantatet jag kommer få ser ut.


CPG 321

Om ni vrider på blicken och föreställer er att den plana sidan som ligger ner ska sitta mot bröstkorgen kanske ger er ett hum om hur de olika implantaten kan se ut.

 

Av Sarah - 24 november 2011 16:19

Håll utkik där för uppdateringar om hur det går för mina nykomplingar  



          

Av Sarah - 24 november 2011 11:04

För det ordnar sig, det gör det alltid,jo, det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig till slut, det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur, och flera mil ifrån, det ordnar sig.

Nu är det inte långt kvar. Från månader till veckor, handlar det nu om dagar. Det har pendlat lite upp och lite ner för mig den senaste tiden gällande hur alla pusselbitar ska falla samman.

Och det är i detta skede i mitt liv där jag sätts på prov - hur mycket klarar jag själv? Innan marken jag står på går sönder?
Och det är i detta skede i mitt liv där jag märker hur mycket enklare livet hade vart om någon funnits vid min sida.

En förälder.
En partner.
Ett syskon.

Man tager vad man haver. Ja, inte kan väl Prinsen komma och hämta mig o mina nya airbags? Haha hur skulle det inte sett ut!

Har verkligen en liten klick handfull människor omkring mig - de som betyder mest.
Dock är vi alla uppbundna med saker, vi har våra egna liv - och att helt plötsligt oförberedd ta sig an någon annans platsar sig inte alla gånger.
Och det måste man vara beredd på och inte mötas av missunsammhet eller skjuta taggarna utåt o se sig själv o sin börda som en självklarhet för de att släppa allt de håller i.


Men jag har försökt va ute i god tid och förberede mina närmsta.
Vilket inte är det enklaste.




Vem behöver ballonger till kalaset - när du kan låna mina?


 

Känner mig inte ett dugg nervös. Ända lilla ja kan komma på är att jag inte skulle bli ordentligt sövd och vakna upp mitt under op!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards