Queenza

Alla inlägg under november 2011

Av Sarah - 24 november 2011 11:04

För det ordnar sig, det gör det alltid,jo, det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig till slut, det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur, och flera mil ifrån, det ordnar sig.

Nu är det inte långt kvar. Från månader till veckor, handlar det nu om dagar. Det har pendlat lite upp och lite ner för mig den senaste tiden gällande hur alla pusselbitar ska falla samman.

Och det är i detta skede i mitt liv där jag sätts på prov - hur mycket klarar jag själv? Innan marken jag står på går sönder?
Och det är i detta skede i mitt liv där jag märker hur mycket enklare livet hade vart om någon funnits vid min sida.

En förälder.
En partner.
Ett syskon.

Man tager vad man haver. Ja, inte kan väl Prinsen komma och hämta mig o mina nya airbags? Haha hur skulle det inte sett ut!

Har verkligen en liten klick handfull människor omkring mig - de som betyder mest.
Dock är vi alla uppbundna med saker, vi har våra egna liv - och att helt plötsligt oförberedd ta sig an någon annans platsar sig inte alla gånger.
Och det måste man vara beredd på och inte mötas av missunsammhet eller skjuta taggarna utåt o se sig själv o sin börda som en självklarhet för de att släppa allt de håller i.


Men jag har försökt va ute i god tid och förberede mina närmsta.
Vilket inte är det enklaste.




Vem behöver ballonger till kalaset - när du kan låna mina?


 

Känner mig inte ett dugg nervös. Ända lilla ja kan komma på är att jag inte skulle bli ordentligt sövd och vakna upp mitt under op!

Av Sarah - 22 november 2011 22:34

Tänkte att det vore väl dags för fröken o visa sina skills nu, efter att ha avverkat 1år.. 


Nej det är vare sig klister på stången eller nåt annan trolleri!


   


Av Sarah - 22 november 2011 21:58

Det tog mig ungefär 1 år innan jag kom på båtjävlen. Konstigt egentligen när det är det ända man hör om dagligen. Nåväl. Bjuder i vanlig ordning på en rundtur av kvällen.


Men först..


En liten inblick i hur kvällarna runt svampen brukar se ut för fröknarna blond

    Yeah baby going nut's @ Hotellet    


Don't get it.. Varför har jag tid o fota med kamera, men får sällan till bilden?  

   

Hejdå lilla Sthlm.. Vidare ut mot de sju haven - eller ja vi kan väl låssas?   

   


Så var festen och vad allt ett russindisko med lindy hop betyder..


 





Gick in i fel hytt haha, eller?


   

Nu mår spritskåpet hemma också bra. Allt som saknades var en 60%Koskin - Sen håller alla käften!



 

Fördriva tid?


 

2 sötnosar




Att mina naglar ALLTID ska ryka när jag festar.. Suck!

 




Min nyårsblåsa, vart man nu kan köpa en sån??



Tog en tripp ut till Salsjöbaden - Ni vet där de spelar in "Solsidan" 



 


Mäktigt!

   



Väl inne på VC bjöd de på en värmande kopp kaffe - Blickade lite i ELLE


     


Lugn som en filbunke, var ju inte dags för op så därav havsbrisen i fejjan




 


Den coolaste hissen ja skådat - Ett rum liksom!



 


Mattes favorit på alla sätt

  


   


Sthlm levererar


 


Drog iväg till Doriiis o grattade den lila parveln som fyllt 3

 

Kåtast i ...?


Godmorgon sömntuta..

Prinsen brukar agera väckarklocka på helgen. 8.30 vill han gå ut. Så ere bah. 

   

Av Sarah - 11 november 2011 12:39

Vaknade upp denna morgon och vilken härliog känsla det var att känna sig feberfri. Dagarna som gått har jag inte gjort nåt annat än legat i min egen avföring - "så att säga".


Har ett par lådor intill sängen, har gömt undan de där i brist på annan plats. I de finns i princip bara skit - gamla cd skivor från 80 talet - sånt använder väl ingen numera?? Tydligen så är jag ett fan av de - då jag råkar samla på mig såna utan att veta vad jag ska ha de till? Alldra minst - musiken som man ska njuta till? Vad gör man av all musik man har på skivor these days.. Vägrar slänga de till monstret å tippen utan att försäkrat mig om att en upplaga minst ilgger på min externa disk. Till en pc vare enkelt. Bah rippa skivan i wmp. Borde va lika busenkelt med MAC och iTunes. 


Såå.. Därför har jag pytt dagen med massor av sentimentala musikaliska minnen - lyssna och njut!



Sensation BLACK 2007 - 1 av de bästa dagarna i mitt liv. Minnet från den festen är bestående. 




Sensation BLACK 2008 toppade förgående året med råge




Drog till mitt livs bästa Hardcore event ever. Upplevelsen var sparsmakad med grym och alla var på topp!


PROJECT HARDCORE NL 2008




PROJECT HARDCORE NL 2009


Va så kul där att det vart ett återbesök året därpå <3




Årets höjdpunkt 2011 är Ultra Music Festival - Svårslaget!



Me was there and it was fakkin awesome!!




Kan man vara kär i en låt - Så älskar jag denna





Sådär, nu ska jag fortsätta vara semisentimental här hemma. Lätta på trycket och låta dagen ge mig det jag får.

Av Sarah - 4 november 2011 14:09

Fredag. Helg. Veckorna går fortare än vanligt. Temperaturen ute gillas skarpt - vilket med stor sannolikhet betyder kort kort kring vattenhålen vid StureP.



Veckan som gått rå, bjussar lite pics. Njut!


Hösten skräpar allt mer ner!



Reklamerade mina pjuck i veckan - fick ut ett par nya! Thank the good lord!





 


  Albino?



Suger för fulla muggar i mig de sista pinnarna på jobbet

 



 


Dag 4 med torrschampo - min nya drog!




   


Nu är jag en flitig besökare till solarieöarna!



Min räddare i nöden när man har dåligt musikaliskt minne



   


Känner du dig någongång trött på jobbet?

Gör som Baltazar: Ta en siesta!



Dag 5 med torrschampo - En bra drog!



   


Min förtjänta "nya, andra" bättre hälft



Modig?

Mogen?

Ambitiös?



   


Pregnancy cravings



Tvättstuge monstret visar sig i sin bästa outfit - Onepiece


   


Sista ciggen



Tycker det är opersonligt med lappskrivning



   


Kasta om lite chash



Trött kille



   


Det va på tiden..

Typ..




Av Sarah - 1 november 2011 14:30

Begav mig till apoteke. Det slog mig just att (om det blir som jag tänkt) är det mindre än 4v kvar till planerad op. Jag känner mig själv bäst - och vet att jag inte 2v innan kan ge rökningen ett ärligt försök.


Ska jag försöka bli kvitt skiten på riktigt, kan jag lika gärna göra det helhjärtat och ha en större chans och lyckas. Inga halvmesyrer här inte! Allt eller inget - lite så jag är! Så.. Blev 3 olika preparat. 1 inhalator. Tuggummi. Sugtabletter. Om de inte stillar mitt begär blire plåster också. Men hon på apoteket sa att de främst är för STORRÖKARE. Känns redan som jag vunnit hälften.. Nåja. Inte ropa hej förns man är över ån? Eller hur var det.


Som ni kanske märkt har fröken S Big Plans på G.


Stay tuned..


Ikväll kl.22-00 tar jag förmodligen min sista cigg - möjligt att jag har några fallgropar på vägen. Bah så ni vet..

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards