Queenza

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Ok. One more thing.

Av Sarah - 27 februari 2012 00:48

På nätet och fördriver tiden. Har träffat några roliga och intressanta personer. Men sällan det bringat frukt i mitt träd om man säger så. Som tjej får man ofta höra att det ska va så mycket enklare och få till det. Ja om man gillar halvfabrikat och tycker det är ett bra sätt att döva hungern med ja då finns det nog en för alla.


Jag går ut hårt och brutalt. För jag hatar allt som har med färdig mat och göra. Finns få saker som är värre. Enda jag kan komma på är att skita på en offentlig toalett och inse när man är klar att pappret är slut. Vilket jävla antiklimax. Så jävla ohype. Och alla de som stolta kan berätta att deras drömresmål är Tailand. Jag vill kräkas på de. Som jag skrev här ovan att de med lägre krav också är de som 'hittar' lyckan i en gorbys piråg eller en schabbig pizza från okänt märke från Lidl - förmodligen är de som lever med en halverad lycka i en halvdan relation - just för att de valt något halvdant. Ain't doin that. Och kom inte hit och snacka om att inte vara ytlig. Min nästa man ska vara en kombo av de två mest genialsika karlarna jag någonsin skådat på tv. Jag pratar såklart om Filp och Fredrik. Asså, vilka dudes. Kan de inte bara ta och para sig med varandra och ge mig deras avkomma!


Eller att jag på nåt sett skulle se mig själv som så mycket bättre än de. Ja. Om de inte har vad som krävs varför ska du då få ta del av min kaka? Du måste förtjäna mig, och jag dig såklart. Det är ett helvetes jävla djungel och ens försöka ragga på nätet. Just för att allldels för många gorbys och pizzor sitter där - av 1 anledning. Dock delar jag inte den. De bra pockalerna hittar man inte där - they are stuck in the friendzone. Sad but true. Dessvärre har jag inga sexbomber som får Fiffi att göra volter i byxan. Men många av mina killkompisar är de bästa svärmorsdrömmar man kan tänka sig ha. 


Och varför 'tar jag inte någon utav de'. Nä, för deras yttre lever inte upp till den standarden jag kräver. Jag är sjukt utseendefixerad själv. Tycker utsidan borde vara på topp i alla lägen - även om jag har svårt att leva upp till det en söndags morgon som denna. Men gränsen till att lida av taskigt självförtroende är hårfin, dvs jag har inga problem med att se ut som skit när jag handlar min helgfrulle eller bakis pizza, eller ha en dag i stan ofixad iklädd i mjukisar. Jag imponeras av de karlar som värdesätter att piffa till sig. Raka skägget, klippa håret, inte bita på naglarna, träna fler än 3ggr i veckan, ha snygga kläder och dofta himelskt gott. Sånt får mig att gå igång. Direkt. Men det är bara några få saker. Nedan kommer ett mer utförligt utlägg..


Ett par sanningens ord:

Kalla mig gärna ytlig - för det är det första och enda jag går på. Det är en hård värld vi lever i. 
Fylld av stress, mål, drömmar, och längtan efter familj har aldrig varit större. 
Men för att alla bitar ska klaffa måste vi, du och jag hitta den vi söker. 
Om det är en kamrat, en partner eller ett sängsällskap för natten är mindre viktigt i ett första skede. 

Jag är upprikitgt sagt leds på att leta. Och fraser som "varför är du som är så vacker/snygg etc singel" 
- har ni aldrig funderat på att utbudet kanske inte faller fröken i smaken? 
Är du inte vältränad, har träning som passion i livet och mer än 1 6-pack i kylen - dra!

Så fånga inte mitt intresse om du inte kan leva upp till mina krav ;)

Söker efter mannen som klippt navelsträngen, lärt sig hur man tvättar och viker sina kläder, tjänar sina egna pengar, har bil, bor själv. 
Inga husdjur - har nog med mitt lilla yrväder ;) 
Skadar inte om "han" i fråga delar min passion som är foto, eller lyssnar på dubstep, hardcore, hardstyle, house eller electro,
och kanske själv besökt något stort dansevent? Han får gärna vara lyhörd, full av passion och ha lätt till skratt! 
Ett välförtjänt yttre som passar mig i smaken skadar ju inte - jag är högst selektiv till vem jag väljer att besvara mail ifrån ;) 
Kanske har du en dold talang i bakfickan? Ha bilder i galleriet. Skriv en presentation.

Verkar min drömprofil stämma överens på dig, va inte rädd för att skriv en rad eller två. Jag bits inte! ;) 
Och förhoppningsvis har jag alla de kriterier du söker efter!

Garvar du åt sånt här? Well I do
http://www.youtube.com/watch?v=cds7lSHawAw

http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA&feature=related


Och kommer inte Mr Right Guy och knackar på dörren min har jag heller inga 
problem med att 'äta fint' på någon restaurang då och då där de serverar oxbringa 
och ett gott amaroen vin att sävlja ner gobitarna med.. Då vet jag att jag får det jag 
betalarför. Ett halvfabrik ger sällan en "aha" upplevelse i käften. Så.. Det var nog mitt
svar till Sveriges svar på ytlighet.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards