Queenza

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sarah - 10 juni 2011 11:26

Her secret disguised behind the lies. And at night she cries away her pride. With eyes shut tight staring at her inside. All her friends know why she can't sleep at night. All her family asking if she's alright. All she wants to do is get rid of this hell. Well all she's got to do is stop kidding herself. She can only fool herself for so long. I'm too weak to face me!


Sista passet på polen igår. Bitterljuvt. Om ett tag kanske man törs visa sina spiror - som inte ser allt för tilltalande ut. Ungefär som att en bulldozer har gått lös. Mäktigt! Närå, jag bryr mig väldigt lite ome't de sitter där de sitter. Får hoppas på att lite sol kan hjälpa de bort.


Egentligen var mitt sista pass i onsdags, men i och med att jag missade förra  veckan då jag reste bort fick jag ta igen det igår. Så passet i onsdags känsdes oerhört tungt. Inte tränat så mycket på stången hemma - varför vet jag inte. Får bli bättring på det! Måste ju hålla kroppen i trim under säsongsuppehållet! Tänkte inte ge mig an nivå 2 till hösten, känner inte att jag är redo för att hänga upp och ner än! Haha! Måste bättra på styrkan i armarna och bli lätt som en fjäder där bak innan jag blir den nya cirkusprinsessan.



Bjuder på lite pic's om vad jag hunnit bemästra hittils!






Denna är min absoluta favorit just nu. Mycket fart! Synd bara att jag inte har utrymme för "såna här" utsvängningar hemma

 


   


Av Sarah - 10 juni 2011 07:56

Här kommer en serie med bilder från mitt hjärtegull. Han är verkligen stjärna i alla avseenden.


En tax?


  Mysgubbe


Matte lyft upp mig rå!   


Prinsen ute på grönbete

   


En mysig morgon i skogen ute på långprommis  Tog en avstickare påvägen hem från jobbet..

Trots ur och skur stannade vi till här och busade massor innan vi fortsatte vår färd hemåt till fots ca: 3.5km


Ööööörn ööörn       

Badkruka?   Naminam   En solig dag gick vi hela vägen hem från jobbet, tog 2 tim ca 1.2 mil! Här sitter han fint på Tranebergsbron   Myser lite = Tar igen sig lite  

Åka t-bana är sådär..   Tjyv! Wilma blir tagen på bar gärning  


Vad skulle jag göra utan min Prins?

Han är mitt allt min lilla gullegris

Han får mig att känna mig behövd

Alltid glad

Vad vore mitt liv utan honom, eller utan hund överhuvudtaget?

Ett fattigt liv.

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards