Queenza

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Sarah - 6 juli 2011 11:36

Postar lite gammalt skräp som legat kvar i luren. Kan ju säga att det var mig ett sant nöje och tömma telefonen på dess innehåll - speciellt efter Spanien! Oh Lord! Håll utkik, snart kommer en bildbomb utav dess like!



Är de små får man ta två, har jag sagt det att jag är en sucker punch för choklad. I alla former!


 

Ibland behöver man  få en glass för att veta att man gör ett  bra jobb på jobbet



Typ den godaste baren jag käkat, någonsin! Mint hjärta choklad 



En liten överaskning från min underbart rara granne, hon är en klippa! Goa gubbar med landgång, vem tackar nej till det??


   

Gissa bilden? En snabbvisit till AK innan Gbg..


 

Efter besöket kände jag mig värd en dyr sallad från Sturegallerian - Lyx vare!


 

Här fick Tranebergsbron agera portabel hårtork

- Fick en fixidé om att knata hem från jobbet med Prinsen- tog närmare 2 tim! Bra gjort Sarah!



 

Kan inte låta fina dagar som denna - Nationaldagen gå till spillo! Gick från Mariatorget, via tanto och rålis/västerbron - Fridhemsplan. Duktigt!


 



Här är några pic's från den obligatoriska lunchprommenixen med jycken..


     

Vackra hufvudstad!


     

Hade en otroligt trevlig middags dejt med Jen..

På en annars rätt så trist måndag


   

Schteker lite i solen


    

Det var allt för denna gång..

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards