Queenza

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Sarah - 15 juli 2011 09:47

Snart lättar jag och mitt lilla yrväder ankaret och beger oss ut på lite äventyr. Aldrig åkt tåg så länge med honom, förhoppningsvis slipper jag torka upp diareé klickar!


Inser att inläggen här blivit glesare, men va fan! Det är ju sommar. Och jag har fullt upp. Mer än någonsin! Hunnit kolla på några lägenheter, ja för köpa ska jag! Har ju lånelöfte klart! Baaaadaabooom shackalack på den! Nä det är riktigt jävla awesome! Håvar in vuxenpoäng!!


Köpte mig en ny backpacker rygga igår. 55 liter. Varför i helafriden mäts de i volym? Jag vill veta kilon! Hur många par skor, väskor, klänningar, smink etc som rymt. Inte hur många liter sprit! Ok! Så nu börjar planer för bergbestigning gro. Keb nästa! Hade önskat att Prinsen kunde följa med, men inte när det handlar om 5-10 tim vandring. Får se hur jag löser det. Men iväg ska jag, med någon eller själv.


Se så fint min lilla assistent poserar - inte helt nöjd över munderingen dock! Allt man behöver ha med sig, kamera, stativ, objektiv, dator, hund, väska. And off we go! Blir borta hela helgen, så jävla skönt!


 

Måste införskaffa mig lite mer leksaker i familjen, inatt drömde jag att jag hade en ipad? Va det nu ska betyda..

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards