Queenza

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

La La La La

Av Sarah - 18 juli 2011 14:03

Ett måste tydligen.. Alla dessa jävla listor som cirkulerar - här är min!
Hur bor du: Lägenhet 5 våningen - bedårande utsikt!

Brukar du komma i tid: Till jobbet är jag alltid 30 min för tidig, annars 15 sen

Hur lång är du: 163cm

Kan du laga mat: Jag är en stjärna på matlagning!

Vad jobbar du med/pluggar du: Ekonomiassistent på ett litet rederi

Vad har du på dig just nu: Träningskläder

Har du någon fobi: Höjder, ormar & getingar

Hade du en bra kväll igår: Hyffsad, trött efter tågresan hem från Borlänge

Vilket är ditt senaste inköp: Matlagnings yoghurt ;D

Din favoritdryck på morgonen: Citron vatten

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp!

Vad hade du sönder senast: Ett glas

Vem snackade du med senast: Maria

Varm favoritdricka: Chai latte

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Redbull Vodka, Sangeria eller GT

När gjorde du senast något riktigt dumt: Körde 100km på 70 sträcka när jag övningskörde..

Saknar du någon just nu: Mamma

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte höra av sig i tid/dyka upp när man bestämt träff - då ruttnar jag totalt!

Någon jag stör mig på: Kalle Anka

Intressen: Foto

Senaste person du kramade: Mormor

Senaste person du ringde: Helena

Senaste person som ringde dig: R

Vad drack du senast: Vatten

Vill du ha barn: Ja, men tänker inte genomgå en graviditt/klämma ut en melon ur fiffi!

Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, hatar att fylla år!

Har rakat dina ben någon gång: Ja

Är du sugen på något nu: Kel

Hur många koppar kaffe dricker duen vanlig dag: 0-2

Använder du hudkräm: Ja!

Attraheras du av män med skägg: Så länge det inte är en skepparkrans!

Micro-pop eller poppa själv: Själv poppisar!

Brukar du baka: Ja, igår vart det chocklad muffins a la LCHF!

Röstade du i det senaste valet: SJÄLVKLART!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, förändringar kommer på sikt

Vilken låt lyssnade du senast på: Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer performing Give Me Everything



Har någon annan sovit i din säng inatt: Ingen som inte ska ;)

Vad tycker du är äckligt: Självcentrerade människor

Har du pengar på mobilen: Såå 90 tal! Abonnemang hallå!

Vilken svordom använder du mest? Fitta eller jävla idiot! XD

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.10

Var köper du dina matvaror ifrån? Vi eller Hemköp

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Behöver inte vinna pengar har redan tillräckligt!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Säger jag inte ;)

När var senast någon stötte på dig? Nyss

Vad åt du till middag senast? Italiensk sallad

Kan du vissla? Yes

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja

Äger du några popband t-shirts? Lady Gaga?

När flög du senast? Miami Mars 2011, GBG Juni 2011, Spanien Juni 2011

Enjoy!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards