Queenza

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Sarah - 2 december 2011 15:29

Operationen bllir framflyttad till den 6:e december. Så ni som väntat på ett utlåtande får hålla er till tåls en liten stund till. Själv sitter jag som på nålar. Kan knappt vänta. Vill ha de där jäkla tuttarna nu nu nu!


Till råga på allt så köpte jag hem Hem till Midgård  boxen - minns hur jag och ett ex brukade kolla på de ute hos hans mamma på Dalarö, vi brukade duka upp frulle i soffan och gosa in oss i filtar och låta dagen ha sin gång. Jag har alltid lyckats hitta karlar som av en oförklarig orsak har en koppling till naturen. Ett landställe med båt, en farfar, en pappa eller en mamma som bor granne med skogens väsen. Men jag gillar det, hoppas min naturliga talang att finna dessa stjärnskott - de växer ju inte på träd direkt! Men nåt förhållande står inte med på Sarah önskelista - och hade det vart prio hade jag i alla fall inte fått det - för jag har vart en stygg flicka i år. Mowhaha!




twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards