Queenza

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Sarah - 19 december 2011 23:38

Här kommer ytterligare några pics se å njut!


Mössa är ett måste i snöstorm o kyla

Påväg mot Östertälje och jobba lite



Å Prinsen hade sin vinter rock

Stilig liten herre 


 

Ninia, jag och Prinsen satt och gnuggade geniknölarna



 

Fick stanna över på middag.

Peruansk husmanskost det är grejer det!

Saknar det latinska lite - stämningen och värmen man möts av goosh!


 

Fick med mug ett litet smakprov, starkt som satan - men ljuvligt gott i mat som ett tillbehör!

Så där skulle en svensk aldrig göra!!


 

Jag vill hum hum med den här mannen - hoppas karlarna i min ålder blir finare med åren så man har nåt och sätta tänderna i när man fyller last gammal!


 

Det här med jul..

Vette tusan va ja ska säga..

De ger bort granar for free i Vällingby Centrum - hej miljöbovar!?


   

Av Sarah - 19 december 2011 01:05

Fastän man legat som ett kolli hemma har dagarna gått. Man har hittat små rutiner. Som att äta en sån där lugn och skön helgfrukost VARJE DAG!



De här hr jag levt på när röksuget tittat på

  Sex and the city aaaaaaaiiight!

Mina hjärtegull myser i soffan med mig  

       

Haha!

All I Want for christmas is yooou! 

 


Massa gos har det blivit

Här ligger alla benen samlade i en hög

Världens goaste

  


   

Testar om de nya luftkuddarna funkar som huvudkudde haha!

   

Fan nån borde komma hit och fixa min byrå!

KATASTROF!

 

Sliten?

Nej.

Hög på citodon, skulle iväg och fixa utväxten.



 

Hade tråkigt hemma en kväll så jag passade på och måla mina naglar

 


Ännu mera gos

Mattes elsklin

  

       

Min grymma skaldjurspasta

Typ tigerräkor bara haha!

Och lite mangold från Smedtorp där jag var i somras

 

Erkänn att det vattnas i munnen?

Nej.

Den knullade satan i käften!

 


 


Den där käften e för goooo!

Hihi

         


Som sagt..

En hel del gooos har det blivit

  


       


Skit på linsen..

Lekt med glassen nu igen 

 

Första snön

Känner mig inte så entusiastisk..

 

Vem vill gå upp när man lyfter på täcket och hittar världens gosigaste ligga och snusa?

 

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards