Queenza

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Sarah - 3 mars 2011 13:00

De senaste 2 veckorna har jag offrat 30 min av min lunch. Därför har jag inte kunnat bege mig ut i friska luften. Ej heller har jag nåt fönster som jag kan se ut?!


Därför är mina 15 minuters prommenader så viktiga! Att bara få komma ut i friska luften, se lite annat än en skärm och massa siffror! Nej jag är inte otacksam, men ett fönster hallå! Känns som att jag sitter i en bunker! Fan, man är aldrig nöjd! Hemma tex har jag bara fönster, och de klagar jag mycket över under sommaren - då solen hettar upp lägenheten så det blir fullkomligen omöjligt att vistas där inne! En jävla bastu är vad det är!!


Idag så kände man till och med hur solens strålar värmer tyget på kläderna. Mysig känsla!!


Bjuder på en mms bild!


 

Av Sarah - 3 mars 2011 11:30

Galet va beroendeframkallande nätshoping kan va! Gäller att man inte halkar dit, står med obetalda fakturor som hamnar hos kronofogden! Så inte min stil!!


Faktum är att jag aldrig ens har vart i närheten att få en prick! En gång fick jag en påminnelse om att min hyra inte hade blivit betald. Efter den gången lärde jag mig, ha allt som går på autogiro! Annars är det lätt hänt att pappers avier kommer bort, eller man tror att man har betalt en faktura men inte gjort det. Har ett fiffigt system för lösa avier. Viker A4 på mitten. River den på mitten rakt av ca 1 cm. Då vet jag att det är betald! Fiffigt va!


Annars förespråkar jag kortbetalning över allt annat. Enklare. Då slipper man oron över att en faktura kommer bort, bli chockad av totala summan man ska betala. Enklare att man på direkten har koll! Dock finns det nackdelar med det. Du betalar nåt du inte har i din ägo. Men är det seriösa återförsäljare är det sällan ett problem!


Dessa nyinköpta skönheter kommer pryda min svarvade body nere i Miami!!


   


Dessa ligger redan hemma och väntar ivrigt på att få bli använda!


       


Lite nya pjuck!


     


Killen hemma börjar undra lite hur mycket jag egentligen köpt de senaste tiden! Mowhahaha! *Helt oskyldig!*

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards