Queenza

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Sarah - 21 april 2011 10:19

Trodde det skulle vara än så att gå ner i vikt. Sen i höstas har jag gjort av med 20kg! Undrar vart den övervikten satt någonstans?


Jag har alltid haft lätt för att lägga på mig, och vet om att måste passa mig för fallgroparna dit som så många hamnar, och tillslut ger upp. Envishet är en styrka, den är bra. Den för mig framåt i livet. Den tar mig igenom jobbiga situationer. Den stärker min självkänsla. Jag förlitar mig blint på den.


Här står jag idag. Kommer i kläderna som hitintills bara legat och tagit plats i garderoben. Att jag skulle tappa 3 kilo under vistelsen i Miami - är för mig helt ofattbart! Och då var jag ändå där och tutta på gränsen. Eller ja, åt gott, festade och motionerade en jävla massa! Men framför allt lämnade jag det strikta och förbjudna hemma. Man kan äta gott utan att det nödvändigtvis ska vara onyttigt!?


Det här året kommer jag verkligen komma i god form. Och det är en underbar känsla, för att inte tala om mina älsklings jeans jag äntligen platsar i! Är det inte fantastiskt? Och mitt resultat är bara ett gott tecken för att ihärdighet och tålamod fungerar!


Igår var jag iväg på mitt första pass på pole dancing. Så underbart kul! Alltid älskat dans, dansat i flera år. Tills knäna paja! Men nu! Nu är jag mer än redo för att återuppta allt vad dans heter. Och just pole dancing är ett sätt för mig att variera min träning, att hänga på gymmet 24/7 får vem som helst att ruttna.. Dessutom blir kroppen spänstig, slank och fin! Inte bodybuilder typen jag är ute efter. Spänst är rätta ordet!





Av Sarah - 21 april 2011 09:39

I mitt sinne står strålkastaren riktad mot att hitta ut ur den här känslomässiga härvan. Konstaterade senast igår att händelser som sker ovan vår makt att kontrollera gör oss (läs mig) en aning oroad.


Kort efter att jag anlänt landet lagom. Hade jag som bekant en del bilder med mig från resan, vilket i sig inte var något konstigt. Men så.. Råkar ju vara den där aktsamma personen som gör back up's på allt. Dock har detta inte skett sen i höstas. Och gissa  den omfattningen i avsaknad av bilder om ni kan! Skulle nog vilja påstå att de senaste 5-6 mån av mitt liv är borta!


Dålig karma? Who the fuck care's, när ingenting annat går vägen varför ska jag ens låta mig bli förvånad att nåt som detta inträffar mig? Försökt olika sätt att komma åt disken, men utan resultat. Blir väl till att lämna in skiten och bli ruinerad på kuppen!



Surt sa räven!


Jag säger sug balle!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards