Queenza

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Sarah - 7 januari 2012 02:52

Blir så jävla sad av att se detta! Han har ju fullständigt rätt - du får inte lämna mig för att JAG kommer att sakna dig. Vi vet alla att vi finally når vi slutet på vår resa - olika fort. Se klippet och låt känslan skälja över dig med tårar. Cry like a baby.. Klassiker men så bra!



Jag tänker ofta och mycket på när min lilla fyrfoting ska behöva checka ut från denna värld. Om man nu får vara lite självisk och hoppas lite så vill jag att det blir många många fina år! JAG ÄLSKAR HONOM mer än något annat på denna planet.


Men visst, skulle han råka ut för en sjukdom eller liknande skulle jag inte heller vilja ge honom ett liv fullt av lidande - bara för att jag inte kommer klara av att leva utan honom. Hur såg mitt liv ut innan? Funkade det? Hade jag kul? Mådde jag bra? Bra. Ja. Ja. Ja. 


Najti!





twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards