Queenza

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Sarah - 20 januari 2012 00:53

Det är obeskrivligt vilken känsla det är att få skaka igång kroppen efter månader av vila. En förkylning som avlöstes av 4 veckors sträng vila efter operationen, för att sedan åka på ännu helvetisk förkylning. Så längtan efter att få komma igång och röra sig har aldrig vart större.


Att hela tiden successivt öka motståndet som vart 0. Helt obefintligt. Jag har ju en jävlaranamma hjärna och ill vilja att komma tillbaka i form fort. Var dag har jag ökat på nåt litet. Aldrig låta kroppen vänja sig vid vad den gör. 1 tim blev snabbt till 1.5 tim. Blev till knäböj i backar varvat med spurt. Det jag har förorsakat är banne mig oförlåtligt. Men att jag lät det ske är helt ok. Fick ju inte röra på mig - mumsade lite extra - just för att jag kunde - för att jag visste att jag skulle kunna komma tillbaka snabbt. Ökade även på med vikter i fötterna. Så snart jag får "ta i lite" - kommer jag kunna nyttja ett fantastiskt utomhusgym. Längtar! Och visst det kommer bli slitigt. Det har redan börjat visa sig i form av elefantblåsor på fötterna. Jävilgt sur - då jag tycker att den bästa förbränningen kommer från power walks innan frukost. Men bah bita ihop och köra. Blod, svett och tårar. JAG har abstinens efter att få hänga i stången! Va så jävklarns kul på Sthlm pole att vill tillbaka!


Jag har lyckats tappa 1.2 kg på 6 dagar. Kosten är helt omlagd. Äter mitt största mål mat vid "frukost" blir mer som en redig brunch. Helt ok att ha lite kolhydrater. Mitt mål var att tappa 5kg på 3 veckor. Men inser att detta är vad min kropp är förmögen till och ådstakomma. OCh jag får helt enkelt "nöja mig med det" även om strävan fortfarande är högre än vad resultatet kommer landa på i slutändan..




Det levande beviset skulle kunna få vilken idiot och rusa iväg till gymmet

Men efter veckor av själdestruktivt beteende utan någon större aktivitet och alldeles för högt energi intag så är detta möjligt och väldigt sant.


Ja om man kan förstå logiken bakom.

Kolhydrater binder vätska - vad har fröken proppat i sig?

Vad tappar man först?

Jo vätska.

 There you go!

400g pure svett

Lite amazing äre ändå!


          


2 passet "dag 1"

 

2 passet dag 2

 

Utomhusgymmet

Im comming for you 


 

Det dagliga dagsbehovet utöver måltider i form av magiska piller?

 

Lastar på lite tyngd

   

Pausar med en ny app - fotonörden i mig kommer aldrig sättas åt sodan bara för att jag tränar!

   

Pluffset hänger (Fortfarande första dagen 2 passet)

     

3 dagen morgon form

     

"Dagsformen" efter 6 dagars slit

       


Och så här blir mina fötter 

     


Fortfarande lite outstanding i vad jag kan "tappa" efter ett cardio pass

   


Hade tänkt köra 15min per cardio maskin

Dels för att det bara va rodden ledig när jag kom

Gillar inte och få favorit maskiner - lätt och skapa en besvikelse.

Negativa tankar hör inte hemma på ett gym om man vill nå resultat

 


Fyller på med nytt vartefter. 

Ha det!

Av Sarah - 20 januari 2012 00:10

Slänger in lite godis från den senaste tiden - missat och föra över bilder.. Men men. Här kommer en uppsjö! Se och njut!



Följer ni Gladiatorerna?

Jag gör't - Det är jag och en bar's i sängen!


 



Nästan så man skulle slå till? Låter nästan lite sexigt.. Haha!


   

Petter i all ära i alla former.

Gött!


 

Egen designade naglar.

Fastnat för neutrala som bas.

Snyggt när man ser ens egna nagel igenom!

 

Vacker dag i skogen

       

Finis   

               


Mondaybar med grabbarna grus David unt Oscar


   

Ja, David skämdes lite över att ha prövat min gördel - så han gömde sig lite skamsen bakom dörren haha!

 


SMILE you perfect prick!


     

Tittut naughty stuff

   


Bakisröv?


 

Typ så här vill jag se ut på Mondaybar Spring Break Cruise

VART HITTAR JAG SÅNT?

 

Normalansikte

 


En uppsjö med min knäppgök till hund 


 


Myser i sängen efter kloklippningen


     

 




Prinsen har börjat kolla på Grotesco och han Älskar't

Man får inte störa honom när han väl börjat kolla

 


Myser efter ett nödvändingt bad


         


En kär korv har många sidor


     


Goshjärtat mitt


   


Fick smaka hallonkvarg

Mumma!


   

Smask!



Missade lite å hakan..

   


Älskar den där käften


 


Börjat med träningen lite smått

Powerwalkar 1.5 tim VARJE morgon

Älskar och få röra på mig - på riktigt

Låta svetten rinna!


 

Is under snön - gör promenaderna lite mer spännande

       

Bah ut oavsett väder!

 


Påväg till frisören


 

Har världens bästa frisör

 


Va på bio för första gången på flera år

Hur kan man missa Persbrandt på STORBILDSSKÄRM??

Damn he's hot!


   

Bästa låten just nu!

 


Tuttar tuttar

Så här ser ärren ut numer

Helt ok! Väldigt röda än så länge

Har slutat klia också!


   


Fiesta

Jag fyllde år.

Mamas and tapas med Jennie och David

Hamnade på Garbos

Sen drog jag och Nadja till Solli

  


 

WR for the win Tobbe!



Vad tänker du på Prinsen?

Haha, vaknade en morgon och fann honom sittandes och filosofera

Knäppgök!

     


Ovanligt för en kille och snattra så här länge..

Ego bild såklart!

Haha! 


 

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards