Queenza

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Don't stop turn that up take it higher

Av Sarah - 20 januari 2012 00:10

Slänger in lite godis från den senaste tiden - missat och föra över bilder.. Men men. Här kommer en uppsjö! Se och njut!



Följer ni Gladiatorerna?

Jag gör't - Det är jag och en bar's i sängen!


 



Nästan så man skulle slå till? Låter nästan lite sexigt.. Haha!


   

Petter i all ära i alla former.

Gött!


 

Egen designade naglar.

Fastnat för neutrala som bas.

Snyggt när man ser ens egna nagel igenom!

 

Vacker dag i skogen

       

Finis   

               


Mondaybar med grabbarna grus David unt Oscar


   

Ja, David skämdes lite över att ha prövat min gördel - så han gömde sig lite skamsen bakom dörren haha!

 


SMILE you perfect prick!


     

Tittut naughty stuff

   


Bakisröv?


 

Typ så här vill jag se ut på Mondaybar Spring Break Cruise

VART HITTAR JAG SÅNT?

 

Normalansikte

 


En uppsjö med min knäppgök till hund 


 


Myser i sängen efter kloklippningen


     

 




Prinsen har börjat kolla på Grotesco och han Älskar't

Man får inte störa honom när han väl börjat kolla

 


Myser efter ett nödvändingt bad


         


En kär korv har många sidor


     


Goshjärtat mitt


   


Fick smaka hallonkvarg

Mumma!


   

Smask!



Missade lite å hakan..

   


Älskar den där käften


 


Börjat med träningen lite smått

Powerwalkar 1.5 tim VARJE morgon

Älskar och få röra på mig - på riktigt

Låta svetten rinna!


 

Is under snön - gör promenaderna lite mer spännande

       

Bah ut oavsett väder!

 


Påväg till frisören


 

Har världens bästa frisör

 


Va på bio för första gången på flera år

Hur kan man missa Persbrandt på STORBILDSSKÄRM??

Damn he's hot!


   

Bästa låten just nu!

 


Tuttar tuttar

Så här ser ärren ut numer

Helt ok! Väldigt röda än så länge

Har slutat klia också!


   


Fiesta

Jag fyllde år.

Mamas and tapas med Jennie och David

Hamnade på Garbos

Sen drog jag och Nadja till Solli

  


 

WR for the win Tobbe!



Vad tänker du på Prinsen?

Haha, vaknade en morgon och fann honom sittandes och filosofera

Knäppgök!

     


Ovanligt för en kille och snattra så här länge..

Ego bild såklart!

Haha! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards