Queenza

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sarah - 9 april 2012 17:53

Underskatta inte tutorial's hade jag vetat om att det fanns SÅ HÄR BRA info att lära sig mer av på nätet, kanske provet hade gått bättre? Har ju som sagt inget läsöga när det gäller att plugga inför tentor.


Jag måste få informationen från någon, som gärna både berättar och visar, kanske låter mig och testa. Men har märkt att jag måste få "en chans" att lagra info'n på rätt plats innan jag kan ge någon svar på tal. Frågar någon mig vilka muskler som fäster på clavicula skulle jag förmodligen få tunghäfta och tystnaden är ett faktum. Så illa är det. 


Klippet har inget med min frågeställning och göra - gå gärna in om du har vidare intresse för kroppens anatomi och fysik. Mycket lärorika klipp! Allt är dock på engelska och latin   


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards