Queenza

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Sarah - 4 augusti 2011 15:12

Stenbock och vattuman: Problemet mellan de här två stjärntecknen är att stenbocken är så dominant och även lite kontrollerande medan vattumannen behöver sin frihet för att må bra. Stenbocken är alltför praktisk för vattumannen. Det kan också bli ekonomiska konflikter i det här förhållandet eftersom stenbocken upplever att vattumannen är väldigt slösaktig. Kanske passar ni bättre ihop som vänner?




Haha, ja lite vill jag nog tro på astrologi. Helt osanningsenlig tror jag inte det är! Och ska man tro på detta är detta min matchning jag söker efter:


Stenbock och fisk: Förhållandet mellan dessa två stjärntecken fungerar bäst om stenbocken får vara den dominanta parten. Stenbocken fascineras av att fisken är så ömsint. Stenbocken å sin sida ger fisken stabilitet vilket tecknet behöver. Fisken kan ge stenbocken beundran vilket denne uppskattar. Så visst passar ni ihop.


Eller..


Stenbock och skorpion: De här två stjärntecknen passar ihop, dels eftersom deras kemi i sängen är så bra men också för att stenbocken kan stå ut med skorpionens vilja att äga sin partner. Som ett team fungerar de också väldigt bra – skorpionen är smart och stenbocken är organiserad vilket är två kompletterande egenskaper. Skorpionen kan lära sig tålamod av stenbocken. Detta förhållande blir som bäst om skorpionen tillåts vara den dominanta parten.


Tror mer på att en träff med en fisk skulle fungera bäst, då jag själv är av den dominanta sorten.

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards