Queenza

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Pic

Av Sarah - 20 april 2012 22:35

Bildboom!



Enjoy!


Tyckte jag var fyndig när jag mms'ade glad påsk till de i götet

   

Senor  - Here I come

 

Pretto looken - Utgång Mondaybar, tror jag?

                   

Borde lära min hund - Roomservice

 

Utslagen tös

 

Middagsgäster under påskhelgen kusin med flickvän

     

 Pollen 

 

En tanke tillägnad till min bättre hälft Jannike




Våren är här. Men inte fan äre varmt! Kan jag få pengarna tillbaka?

   

Ett stycke djur på vift - ser ni honom?

   

Bästa som finns

 

HQ Och damen har jeans dagen till ära. Ovanligt.

 

Kvarg+funlight+digestive=SANT


 

Det bor bara finsmakare i den här familjen

 

Min nya smäck - givet att den är rosa!

 

Han är en väldigt speciell dvärgpinscher - stenkoll på va matte har för sig.

 

Jag gillar att folk "försöker" leva hälsosamt. Men kom igen. Becel kontra bärs? Are You For real?!

 

Mitt nya tillskott - tillfredställelelsen var kort..

 



Finsmakare vare va?

   

Skinnpajen sitter som gjutet

 

Gristrynet

   

HATAR allt som har med fotboll och göra - speciellt åskådarna!

           

Hemmagjord bea med kvarg

2 äggulor

Rapsolja

Vitlök

Dragon

Citron


   

Voila! Folk som inte bjuder till för sig själva är lata. Själen behöver också lyx!

 

Påpälsad i april. Rena rama skämtet!

 

Solen börjar titta fram, men för den sakens skull betyder det inte att det är varmt..

 

Snö?

 

Utgång

     

KKK?

 

Laddar innan tiskodansen

   

De hade en stor bjässe som var keligare än min gris

                 

Sömntutor

   

Kan va de fulaste fälgar jag någonsin skådat. Tom ett reservhjul är sexigare. Måste va en brud!

 

Smälter in i inredningen

 

Mera utgång? 

               

Cirkus 05 och det är ljust ute! Love it!

     

Vackrast i stan så här dagen efter?

 

Prinsen får flänga runt väldigt massa nu under utbildningen. Släkten är bäst!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards