Queenza

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Someday we gonna dance with those lions

Av Sarah - 24 april 2012 23:40

Try to lie but it ain't me Ain't me 
Try to look but I can't see 
Can't stop right now cause I'm too far and I can't keep goin' cause it's too hard 
In the day in the night it's the same thing 
On the field on the block it's the same game 
On the real if you stop then it's no pain but if you can't feel pain then it's no gain 
Rearrange and you change and it's all bad and you try to maintain but you fall back 
And you crawl and you slip and you slide down 
Wanna make it to the top better start now 
So I hold my soul and I die hard 
All alone in the night in the graveyard 
Someday one day I'm gonna be free and they won't try to kill me for being me 
Hey someday 



If you know how this is 
Gonna see it's not that easy 
Don't stop get it till it's done 
From where you are or have begun 
I said keep on try a little harder to see everything you need to be 
Believe in your dreams 
That you see when you're asleep 


Bästa låten jag lyssnat på idag. Kände att min pepp och motivation har lyst med sin frånvaro nu i ca. 2 veckor. Kanske för att jag laborerat om med 'gamla rutiner' - nåt kroppen protesterar mot. Men jag hurrar av lycka. Planen är ju att bedra den lilla jävulen som försöker få övertaget och göra sig bekväm i soffan. Medan jag bara pushar mig ännu mer. 


Droppen av utmattning var ju i helgen. Härlig känsla och få vara med om. Så fort jag missar en dag känns det som en evighet tills jag får träna igen, och den känslan av att ligga efter lever länge kvar. Ohälsosamt tänkande I guess. Idag stod det yoga på schemat. Kändes som min kropp behövde det efter all press och stress. Tror minsann att jag råkat dra på mig mitt gamla magsår igen - oerhört passligt nu vid uppstarten av företeaget och sluttampen av kursen. Bra där!


Fick massor gjort idag med Ivan. Det är även honom som jag kommer att bepröva mina kunskaper på. Lite win|win där. Han hjälper mig med de tekniska bitarna och jag honom med de fysiologiska. Eller det där kanske lät lite fel. Haha! Vi har suttit från 13-19 och breifat fram idéer, några riktigt bra, som vi nu ska köra på. Bara för att jag är okunnig inom ett område - betyder det sällan att jag inte vill lära mig. Så idag har jag fått lära mig att filma 'print screens' och posta de i after effect. Woho! Piece of cake tänker nog många - men hey: Jag är inte så geeky.


Nanna kudde snart. Träna med min kusins sambo imörgön. Tänkte poppa lite leggs med bruden och kanske nåt superset bajseps|trajseps.


Sov gott!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards