Queenza

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Capture the moment

Av Sarah - 16 augusti 2011 11:07

Det är synd att min systemkamera är för stor för att rymmas i fickan, för tung för att släpa på, för dyr att supas bort. Helt enkelt för bra för att va sann! Tycker fånen är överskattad, leverer halvbra bildkvalité - kvantitet!



Satt på en random stolpe

tycker budskapet säger allt..

Mer kärlek åt folket


  En tidig fredagsmorgon på  Stureplan..


  En tripp till Dalarna, lyckan över att finna skogens guld var enorm..

För att inte tala om hur gott det var!

    Nifen i högsta hugg - i ösregn Härlig känsla av att "komma hem"

  Njuter in i det sista av solens varma strålar Prinsen är överlycklig över att få springa lös i björnskogen    Ett tappert försök att få honom att nosa rätt på Fru Kantarell   En bubblande plaskdamm med drickbart färskt vatten   Läskigt med höjder - gissa om den gungande!   En sån här vill ja också ha! en bastu balja!   Gammelgården - så vackert så jag gråter

Lilla Puffe låg o höll ett öga på Prinsen hela tiden

  Olycklig över att vara hemma igen..  Lätt hänt att man bli lite trött av att få skutta runt så mycket i det fria

 


En spontan onsdagskväll var jag där


  Mysigt ställe med brygga och kvällssol Solen säger tack och god natt    Vidare drog vi till Orangeriet - Ett måste för den som aldrig vart där!!

Bubbel är gott!

    En charktbricka - helt enkligt LCHF


    Helgen som var, den första på 5 veckor som ja är "kvar i stan" resulterade i en vansinnigt kul och galen helg. 3 dagar all in - hoppsan sa! Fredag - Jag, Reb och chefen   Fördrink på Bistro Jarl - där alla över 50+ till slut hamnar   Slut tampen gick av stapeln i vanlig ordning på Solidaritet   Ett nödvändigt stopp på Donken - Hej en QP utan bröd tack!   Kl. 06.00 påväg hem efter en hejdundrande kul kväll med bästaste Reb!   Lördagens outfit - Mondaybar White - försökte fånga upp temat lite med en vit spets body.   Grynigt värre - speglar kanske hela upplevelsen!   Dessa är till dig Tobbe!   Ute med Boysen (MB White) En glad skit helt enkelt    Drog en bulle till Collage för att möta upp Reb, underbart är kort!   En favorit i repris, Sollan tills Reb blev utkastad Haha! Här är en dryg jävel som trängde sig in före oss, och vägrade flytta på sig. Kvinnor kan minsann vara fittor de med!  Söndag - Spontan brunch på lotten. Njöt av det fina vädret innan regnet kom. Och jag som hade tänkt ha långklänning till kvällens uppslutning på Thaiboat!

Prinsens nya kärlek - Molly. 


Veckans outfit! Enformigt.

                   

När en tjej har fläta betyder det att hennes hår är skitigt, och inte hunnit tvätta det!

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards