Queenza

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sarah - 1 februari 2011 08:43

Jag känner att bloggen är min lägsta prioritet just nu, försöker ändå skriva ner några rader så jag själv kan gå tillbaka och se vad jag gjorde förra eller förr förra veckan. Smart! Som om inte kalendern i iphonen duger eller?!


En rättelse från ett tidigare inlägg. Jag åker den 17 mars, inte den 21 som det stod. Jag har helt enkelt inte registrerat det korrekta datumet ännu. Även om jag i tankarna redan befinner mig i scenariot - Sitta på ett plan i 8 tim! Tanken är att vi ska bekanta oss med UMF 2011 som är en tre dagars festival - men utan svinstian a la Hultsfred/Roskilde, med stora kända dj bla Tiesto, Armin Van Buuren, deadmou5. Kommer bli awesome!


Har också passat på att i skallen gå igenom min garderob - inser redan nu att det kommer bli ett tidkrävande projekt. Damma av sommarkläderna med det inkluderar också skor - har ju en uppsjö av sommar sandaler. Låter som nåt jag borde avsätta tid till redan ikväll!


Annat som jag inte vet om jag har nämt tidigare är att jag förra veckan blev en lycklig ägare till en vidvinkelzoom. M m m! Så nu går tankarna på att eventuellt skaffa ett hus för fulframe.. Ja, det vore ju onekligen underbart! En D700 kanske?


  Nikon AF 14-24/2,8G ED AF-S



Sen har jag lyckats fullfölja en del av mitt nyårslöfte som var att skaffa en hemsida - möjliggör att jag kan på ett proffsigare sätt promota mina verk på nätet - så det blir synligt för alla som vill! *Happy happy* Behöver dock sätta mig in i 1:or och 0:ornas värld för att få den att se ut precis som jag vill ha det! Just nu är allt under konstruktion, så detta är ej den färdiga layouten! Men tills dess - kika in vettja!


Idag kommer mitt tryne få sig en omgång när jag skall till Derma Nova och göra en sedvanlig portömning! Alldeles förträffligt bra så här inför resan - att man är snygg i fejset!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards