Queenza

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sarah - 2 februari 2011 08:13

Var ju på en behövlig ansiktsbehandling igår. I 75 min låg jag där och bara njöt av att bli ompysslad. Så härligt!


Hade tydligen bokat deras bästa behandling. Nice! Hon sminkade av, la en syra mask, tvättade bort avfallna orenheter. La nån vilande fukt kräm för att binda fukten i huden, sen fick jag ligga i ett ångmåln. Superhärligt verkligen! Sen baddade hon trynet lite. Efter det var det dags för den efterlängtade portömmningen - fy satan va ont det gjorde! Lätt ansning av brynen. Sen kom hon med varma handduka, det var som pricken över i:et! Eller nä, masagen var nog bäst!


Hon var så pass skicklig att jag lätt övervägde ett återbesök redan nästa vecka. Hon passade även på att sälja på mig lite produkter - inga jag hört talas om innan. Men dessa ska enligt henne vara de "bästa" på marknaden för just min hudtyp.  Så säger väl alla om just sina produkter? Ger det ett försök. Är man desperat efter fin hy så är man! Kosta vad det kosta vill! Köpte iof nygligen en matt dag kräm från Decleor - som jag hållt mig trogen länge till! Gör ju inget i och för sig. Krämer och dyl går ju alltid åt!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards