Queenza

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sarah - 23 februari 2011 20:01

Vem brukar inte slänga iväg ett utryck för en kommande händeslse för att få lite tyngd bakom budskapet?! Själv älskar jag "so long sucker".


Bjussat på några klipp. Dess får den lilla djävulen i mig att dansa med sina demoner! Helt birljanta i sin kategori!



TheLonleyIsland gör det igen, ett tag trode jag att det bara var nåt ploj man hörde på radio, men vilket skämt. På riktigt!


Först..



Sen..




Å den härå.. Jag finner inga ord. Genialisk! Fuck you im on a boat!! Haha!




Åh längtar nå sjukt mycket att få komma iväg. Känns som att inget kan bli värre än vad det är. Så det måste ju betyda att det jag kommer hem till bara är till det bättre! Många utav er kanske har en annan åsikt som är långt ifrån densamma som min. Tänkte på det att jag lämnar mina tre "H:n" hemma. Hem. Hane. Hund. För vadå? För en resa fjärran öster. Just precis. Jag lämnar de inte, jag kommer ju tillbaka. Tar bara en paus från vardagen som nog vart rätt så hektisk, öven för en flitig arbetsmyra som jag själv.

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards