Queenza

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Sarah - 10 mars 2012 23:30

Som ni förgående inlägg kunde läsa er till - så är jag lite blödig. Bjuder på en bildshow. Enjoy!



Tidigt begav jag mig förra söndagen's morgon - stan låg täckt i dimma

     

Introduktion till hur man tränar höftböjar'n iliopsoas.

     

Tipsprommenad - utan vinnare. Eller?

 

Vägg i vägg med Sats Medis. Bokstavligt talat. HAHA!

   

Min nya vän - shaker'n väger..

 

Satans tryck i handleden. Typ första gången.

 

Tjockiskorvar till fingrar

 

På karlar äre ok. Men vette tusan om jag går igång i byxan på mig sjläv av detta..

 

Champion's och Kasein

 

Protte pannkaka  - gött!



Nattmacka - aka kasein - smakade skit tills jag blev tipsad om 

1. Elvisp

2. Dryga ut smaken (som smakade värre än skit luktar) vanilj - tog kanel, vanilj extrakt och kardemumma

3. Lät den stå över natten - voila!

     

Eh. Öh? Jag och sifforo hmm nja. Energi in energi ut.


         

Torkad frukt?

 

Nykommlingar - välkomna!

   

Må va den klenaste av de alla i mina armar. Löjligt pinsamt svag. 

Mål: Göra RIKTIGA dips & chins

När: Till sommarn?

 

Så här såg säkert många på mig förrut - funkis motionär - på låtsas. 

SOM

DESSUTOM
RÖKER

 

 

Utövar Labc och hrl

     

Mysigt med pussar haha!

     

Leker lite

 

Vi fick även knyta rosetter - fint va!

     

En viktig del i utbildningen var att bevara en hög mysfaktor

     


Av Sarah - 10 mars 2012 22:22

 

Just nu är han borta hos Mandiisen och hennes vildbatting Baltazar. OJ OJ. Är nog rätt glad att jag slipper ha koll på 2 yrväder haha! Är så otoligt tacksam över att han har haft någonstans och tavägen. Och bäst av allt haft ett sällskap på 4 ben! Saknar ljudet av tassarna som trippar på golvet.


Utbildningen löper ut i morgon. Det har vart 7 intensiva dagar med mycket teori blandat med praktik. OHYGGLIGT lärorikt där alla sinnen blivit tillfreds. Kan ju inte sticka under stolen med att vi har haft det FRUKTANSVÄRT kul. Tror det har vart viktigt för lärandets skull och syftet med utbildningen. Känns lite bitterljuvt i hjärtat att behöva lämna "klassen" på närmare 50 pers. Några har man kommit mer nära än andra. De bästa såklart. Hoppas innerligt på att få träffa de i "verkliga" livet sen när man är färdigutbildad. Ursh, nästan lite blöt i ögonvrån när jag tänker på det. Men jag är mer övertygad nu såhär inför sista dagen att det här är VERKLIGEN det jag vill hålla på med. Dagis för vuxna. HAHA närå, skämtosido. Har bara positiva saker och säga om upplägget, längden, hur pass bra man kommit in i "gänget" ändå efter så kort tid - ett nödvändigt ont tyvärr. Det hade aldrig funkat och inte vara socialt utåtriktad, tyst och temid (blyg som jag ofta får höra att jag är). Och lite synd är ju att många kommer inte fortsätta i samma spår som mig själv. Men man lär väl träffa på fler tokstollar som Jaz. En störtskön böna. Fan, hormonrubbing eller va äre som händer? Jättelöjligt. Men jag kommer sakna det.


Gå dit. Blanda shakes i rasten. Fråga de i toalettkön - Går ni hit ofta eller? Få skratta åt när Jaz o Armand visar mig en "direkt avbildning" från nån karraktär ur Seinfeldt som på pricken liknar en av deltagarna. Eller när min och den andrta bänkraden har mobbat mig för att surpla "bea" (hade en beaburk med kvarg i), eller när de upplyste mig över en annan deltagare som hade med sig hela hemköp till matlådan - munchies? Ett andetag? Aah. Nä. Massa roliga interna skämt. Diskutera olika pwo, proteinpulver jadda jadda. Har känt att det är saker jag saknat och inte kunnat prata med mina vänner. Ah. Sjukt ohype att det är sista dagen i morn. Sjukt bad att jag måste vänta till nästa kursstart. Vill ju hoppa på tåget nu och hamna med ett gäng sköna pajsare!




Bjuder på 2 videos. Man måste bara älska de!




Tack Oscar. Hade en lång chat som gav mig mer rätsida. Mejlat Safe. Hoppas hoppas. Finns det plats NU så kör jag, SKITER i Mondaybars 20års jubileums kryssning - som kommer bli episk - som kommer va en snackis i mångas öron flera år framöver. JAG fröken velig, fräken överväga saker i beståndsdelar - som ALLTID väntar för länge. JAG myntade uttrycket - Väntan på bättre tider - de kommer ALDRIG. Man måste TA de! Man skulle kunna säga att jag går emot alla mina normer och principer. Samt att träning är lycka som varar längre än 48tim frenetiskt festande för att inte tala om supande. Va har hänt med mig??


Typ. Kastar mig ut över stupet och struntar i vart det leder mig och vart jag kommer landa. Spännande!


Tjohej!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards