Queenza

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Sarah - 27 mars 2012 10:08

Failade på det praktiska provet. Skamligt. Ja vet. Men även solen har fläckar. Nu måste jag bara hålla hoppet och motivationen vid liv tills vi sparkar igång igen..


Nu är våren här. Det känns i luften på den sena kvällspromenaden. Vi brukar numera gå rundan var och en för sig. Dvs han trippar fint löst brevid. Med fullt fokus på mig. Duktiga skitvovve! Har ju haft turen att han har kunnat vara borta hos Mandiiisen, vilket han nog har gillat. Busat massa med Baltazar. Nä känns skönt och ha min lilla korv back home again.


Känns som det borde sitta nu. Start och stopläge. Vill göra om provet medan jag har allt färskt i huvudet (vilket är saker som bör sitta i ryggraden). Har en tendens att tömma skallen på saker jag inte använder i mitt dagliga bruk.


Dags att ta hand om tvätten. Sen träna med Pt. Sen möta upp Emma och köra på Odenplan. Mums!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards