Queenza

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sarah - 13 mars 2012 10:36

Tycker väl kanske att det är dags och visa en lite slide show med hur en bra tränings bh ska sitta. Som numera "storbystad" har jag märkt att det är desto viktigare att ha ett bra stöd för boobsen.


Otroligt klena band som nästan skär in i huden, och tynger ner bysten mer vid hög påfrestning. Funkar bäst och knata runt i hemma tillsammans med myspysdressen. Helt värdelös komfort. Samt att den varken täcker fullgott där stöd behövs eller har en suportande bygel/extra vadderad.


     


Hittade ett kap på Twilfit. 70 runt E i kupa. Mycket bra komfort. Vadderad och stöd med extra bygel. Sköna och breda axelband. Och tyget täcker och ger ett bra stöd.


     





Mina nya bebisar




   

Ska se om den funkar och springa med

 



    

Av Sarah - 13 mars 2012 10:30

Ut på böljan blå? Eller fortsätta studierna. Eller ha is i magen och vänta och hoppas på att jobbet jag vart på intervju 2ggr blir mitt. Påbörja starta egetkurs. Ni hör ju själva. Så måga JAG har "jag" inte.


Jag har vart jättesplittrad här under ca:1mån tid. VAD ska jag göra NÄR och HUR. Jag är inte speciellt äventyrslysten av mig, kastar mig sällan in i saker utan att ha läst på lite innan. Oerhört eftertänksam, och mina beslut måste få bo in sig. Vänja mig vid tanken på att en förändring ska ske, och att det blir just som JAG vill att det ska bli. Vill vara med och påverka från start till slut. Har jättesvårt att vänta. Vänta på saker kan reta skiten ur mig. Som idag - var jag tvungen och ta tag i nåt ÄNNU EN GÅNG! Trodde allt skulle lösa sig, gå lite fortare med hjälp av facket. Visst gjorde Unionen sitt. Men inte fan fick jag mycket för besväret jag tvingas lägga ner tid på i efterhand för att min fd. arbetsgivare inte har fått tummen ur röven och skrivit ett arbetsgivarintyg. Det har gått 3 månader sen jag slutade där - sånt brukar man väl ha klart innan?! Det är under all kritik. Så ni som planerar att köpa billig sprit - tipsa tullen istället för att gynna de jävlarna! Så. Inte låta de stjäla mer energi från mig nu. Gah!


For iväg och fick mina naglar fixade på carisma - påvägen därifrån fick jag ett samtal från Safe. Guess what!  Jag kommer få fortsätta den här utbildningen då först som träningsinstruktör, för att slutligen bli personligtränare. Woho! SÅ JÄVLA BRA MÅNDAG! Det fanns alltså en plats över till lilla moi! Så jävla glad asså! 


Detta var nåt jag hade hoppats på, så min planerade resa till sjöss får lov att ställas in. 1500pix åt skogen. Och en oförglömlig kryssning med Mondaybar v.s Nå mina mål? Hmm..  Ja ni ser ju själva att valet där va ganska enkelt. Skönt att alla bitar slutligen föll så fint på plats. Juste! Kommer böjar en s.k starta eget utbildning via ams på Etu som kommer gå på heltid mån+ons tom 17 april. Sen kommer jag fortsätta utbildningen (som tur nog är lagd under veckoslut tors-sön eller fre-sön)

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards