Queenza

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sarah - 21 mars 2012 07:59


Bra pepp! Maxa volymen


 

Lite nya tillskott


 

St.Eriksbron Körde axlar med Erik

 

Ouff. Snygging!

   

Sarah goes fem år igen

   

Ojdå

 

Är man inte svettig har man inte kört hårt

   

Ibland känns det som en knarkverkstad här hemma.. Vet inte varför men..

 

Utbildning på Sats Sture - notera snöret kring halsen

       

Utmanande bild jag skickade till min boxarkompis Oscar


 

Nu lite egobilder på magen. Går jävligt trögt där..

 


Gravid? 

                     

Ner i källarn och jobba! Fan va jag hatar det uttrycket. De brukar skrika det på bodypumpen! Urtöntigt!


Chins till sommarn? Testar med den enklare varianten med pullups

   

Hittat inspiration

     

Bra start på dagen:

Krossade linfrön

Fiber havregryn

Lite kokos

Kvarg

Proteinpulver

Havremjölk

Hallon

MUMS!

 


Av Sarah - 21 mars 2012 07:44

Dagarna de går åt. Men spenderas väl. Antingen bakom skolbänken eller bland stålet på gymmet. Älskar hur mitt liv för mig framåt just nu. 


Pic's enjoy!


Iväg och lämna Prinsen hos moster


Det närmsta jag vart Max, på jag vet inte hur länge..

       

David hittade en fin tröja

   

Inne på Hollister

 

 

Fikar


Lätt de skönaste mjukisarna jag ägt

   


Trött, tröttare, tröttast

   

Jag tänker ALDRIG flytta från Bromma!

                 


Påväg till frissan och göra mig kvitt utväxten - tog med mig lite gofika till honom

   


Tada!

     

Ville ta med mig den hem

 

Juste, fick med mig lite gott hem från frissan också!

         

     


På middag hos kusin vitamin

 

Fina killar

           

Trött kille


               

Av Sarah - 21 mars 2012 07:15

Ibland får jag fnatt här hemma, oftast innan jag ska iväg och träna. Brukar toppa humöret med och kräma på nåt riktigt bra dunka dunka. Hoppar omkring här hemma. Skulle man få det på film skulle många tro jag va knäpp - men vad gör det?



Here we go - let's go nuts


                 



Efter mitt livs första boxpass - såg mina handleder trash ut. Kände igen känslan från min första gång på poledance.

   

Utgång tror jag minsann! Firade min kompis mamma på Vampire Lounge

             

Min guldklimp

   

Elin sminkade mig inför sitt prov

 

YES! Smaljeansen är på! NÖJD MAKARON

     

Voila! Utväxt is gone gone gone! Woho!

 


Shitface? Numera osminkad till vardags. Trendigt? Nä. Latmask.

   

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards