Queenza

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sarah - 20 oktober 2010 15:38

Djur älskade djur! En samling bilder på vår alias tröttmössan him self, man kan hitta honom sovandes nästan precis vart som helst! Älskade lille prinskorven då!



Ett stå och ett häng öra, han är ju för bedårande söt! Här har han just skakat liv i matte - som är minst lika morgontrött som Prinsen


Han har t o m  en egen dyna på balkongen - min lilla soldyrkare där! Där satt vi mycket under sommaren. 

 


Bästa han vet är att sova..

Då helst på lite udda platser som dessa:

Här ligger han i tvätthögen..

 

Här med bokhyllan som skön huvudkudde..

 


Uppe på soffan.. 

 

Nånting slår mig och det är att vart han är/ligger/sover så är det någon som breder ut massa filtar och annat gosigt.. Hemma hos mor, brevid sitter moster.

 

Ett par mindre glada kissekatter, naaw söta är de i vart fall!

 

Prinsens favvo lekkompis!

 

Av Sarah - 20 oktober 2010 15:24

Sådär, ännu en tömning är gjord på telefonen. Behövligt kan man lugnt säga! De kommer lite huller om buller..



En fin liten bild på mig och min otroligt fina utväxt.. Kan ni gissa va nästa bild har att erbjuda?

 


Självklart med ett foto efter besöket hos bästa Peter min frisör!

   

En dag tog vi en tur till S-tuna C för att hitta en lämplig present till mor..

Vem står då inte där om Carolina Gynning her self!

   


Trist med alla nedfallna löv..


Påväg hem från min jobbcoach i Solna..

   


En annan gång i ett annat köpcentrum, nämligen Vbyc..

 


En dag i stan med Rebecca, va in i en butik och hittade dessa fina..

 

Det sägs ju att hunden är människans bästa vän, men denna genialsika uppfinning är min bästa vän!

 

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards