Queenza

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sarah - 17 augusti 2010 07:26

Tröttmössan har för första gången på länge gjort  nåt som hon ej annars brukar. Eller jo visst har det hänt förr men nu var det ett tag sen sist..


"Svärmor" ringde mig igår. Hon är så otroligt omtänksam av sig. Pratade ju med henne även för 2 veckor sedan när skiten kom. Ja hon har ju lite det i sig, att pyssla om andra, lite mer än att vara hönsig morsa. Hon har ju det som jobb.


Först trodde vi att det kunde ha vart en vaxpropp. Enkelt att lösa. Vaxör på apoteket. Men jag valde doktorn före.. Han gav mig renexin och nasonex. Väntade i ca:4 dagar. Utan nåt resultat. Torsdagen förra veckan fick jag nog. Återbesök hos min husdoktor. Penicilin. Yey! Käkat de nu i 5 dagar. Och vet ni vad.. Jag är oförändrad. Jag har börjat dosera mig själv om kvällarna. Jajajmään! Enbart för att inte störa killens viktiga nattsömn, o kanske lite för min egen del. Är uppriktigt sagt urless på att inte kunna komma till ro pga tjutet i örat.


Så idag. Om exakt 1 tim har jag en tid hos en öronspeciallist. Och det är bara tack vare "svärmor" som ordnade det åt mig. Iof skulle jag kontakta vårdcentralen om läget inte förändrades.. But hey! Fuck them! Lite små nervös är man. Vill ju ogärna gå med hörselapparat i så här unga år.. Men hellre det om jag bara får slippa tjutet!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards