Queenza

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Sarah - 20 augusti 2010 14:01

Här är lillens egna avtryck. Photoshoppat hans ena baktass.


Snyggt va!


 

Av Sarah - 20 augusti 2010 11:43

Tja!


Prinsen här.


Tänkte passa på att skriva några ord medan min matte gör annat. Det gäller att man är snabb, gör man nåt dumt är det bums i korgen för mig  Egentligen fattar jag inte va jag ska göra där, tänka över mina synder? Jag som inte har några. Jag lever för stunden i nuet. Och kan inte begripa allt mina ägare säger åt mig.


Som i morse. Ville jag gärna få en bit utav täcket. Min matte är en hejjare på att roffa åt sig både sitt och husses. Nästan så att jag tycker lite synd om honom. Ja vi förstår varandra bättre, han är ju som jag en kille. Ja då har jag kommit på ett sätt som gör att jag också kan få ta del av det gosiga i täcket. Man kryper in längs med ryggen, tar några tassar ut till kanten, vänder sig om och sen lägger man sig ner. Och vips så har jag helt obemärkt lyckats få en bit av täcket. Funkar jämt!


Sen en annan rätt kul grej är när min matte vaknar. Gör jag allt som står i min makt att hetsa på henne lite. Inte för att det krisar för mig. Utan för att det är så himla kul och se hur hon vimsar runt hemma. Piper extra mycket gör jag bara för att jag kan. Speciellt när hon verkar gå in i ett rum, och gör jag vet inte vad. Sen låter det konstigt därifrån när hon är klar och kommer ut.


Nä nu kommer hon.

Dags att lägga sig och chilla lite i solen.




    




twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards