Queenza

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Sarah - 26 augusti 2010 08:15

Inte så värst mycket rock n' roll och vakna och gå upp tidigt i morse.. Men ett nödvändigt ont som jag brukar säga.


Ska i varje fall till AMS. Kan nog redan nu berätta vad de kommer att säga. Utveckligen har stått still sedan slutet av 90 talet. Ända markanta skillnaden är att de valt att lägga pengar på fräschare lokaler samt dyrare datorer. Bra där!


Ni skulle ha sett Prinsen min imorse när vi bägge svansade runt här hemma. En aningen förvirrad var han.


Ska se om ja orkar lägga upp lite klipp på rackarn i eftermiddag.


Ikväll rå.. Jo jag är medbjuden att damma av mina klackar och svänga mina lurviga tillsammans med Rebecca och en tjejkompis till henne Mariella som jag aldrig tidigare mött. Kommer nog bli kul! Dock är jag inte så överförtjust i Harry B James lokaler.. Lite små sunkiga sådär..


 



Over and out!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards