Queenza

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Fucki'n friday!

Av Sarah - 16 april 2010 14:53

Bara för att det inte skivs ner så mycket här i bloggen, betyder det ju såklart inte att mitt liv står still. Tvärtom! Här händer allt mellan himmel och jord, kan iblad känns som man själv står kvar men allt runt omkring svävar förbi i ljusets hastighet.


Kort sagt då.. Förr förra veckan.. Tror jag att det var. Så vart jag och min kompanjon Carro färdiga med vår projektfilm. Skönt skönt!


Postar klippet här - Enjoy!


I övrigt så går den mesta tiden vaket tillstånd som sovande åt till att längta efter vovvsingen. Vet inte varför jag har sånna svårigheter att komma till ro nattetid. Men jag antar att min hjärna förbereder sig mentalt på att "bli förälder". It is big you know! Tankar kring hur det ska gå, kommer vi stöta på problem, kommer nåt hända som gör att vi senare kan få problem. Ja oron och frågorna kring det är många, och alla lika obesvarade. Tror jag måste börja inse att inget hjälper mig nu med att oroa sig. Men säg det till min skalle! Cuz I go nuts!


Hela veckan har jag i stort sätt spenderat all tid bakom datorn, pulat och fixat, redigerat otaligt många bilder från vår tripp till Dalarna i påskas. Tiden, ja den står inte stilla.. Hoppas jag hinner klart innan månaden tar slut. Insåg när jag satt med det, att jag inte har lagt upp/eller ens börjat redigera bilderna från när vi var vid Fjärilshuset. Shame on me! Och trots detta att jag inte längre förbrukar ALL tid vid menlöst internetsurfande så som Facebook. Vart tar min tid vägen? Trodde jag skulle ha mer tid över till annat, men det andra tycks sluka upp minst lika mycket! Fast kanske åt det mer positiva hållet   Så har du sett denna någon som stjäl min tid, grip honom och hälsa från mig!


Vad mer då? Jo min dator krashade idag. Uppriktigt sagt bryr jag mig inte så pass mycket, för de mest betydelsefulla sakerna ligger i tryggt förvar på 2 externa diskar. (O)lustigt nog så körde jag över senaste ändringarna igår, och va hände i dag? Jo min fina fina Vaio dog. Trodde det va bättre kräm i den än så, knappt 2 år gammal och beter sig som om den vore 85 bast och låg på dödsbädden.. Nä om vi människor skulle börja ta efter datorerna lite så kunde vi minska populationen drastiskt. Och problemen minska. Kanske det som var baktanken med vulkanen på Island. Moder Jord är pissed off och lägger en brakare som resulterar i kaos. Smart tänkt Moder Jord, askan förflyttar sig till atmosfären och så var problemet med växthuseffekten löst! Kan inte vi själva råda bot på våra egna handlingar så tar de övre makterna över. Rejält.


Själv garvar jag bara åt alla upprörda resenärer som är strandsatta världen över. Nu blir alla illa tvungna att "tänka om" tänka på miljön och välja en grönare rutt.


Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards