Queenza

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Sarah - 30 mars 2010 16:24

De senaste dagarna har fyllda med iver och förväntan, inte bara över att få veta hur mycket man får/behöver betala tillbaka på skatten. Utan man har gått och väntat på lite news från uppfödare.


Men så igår kväll kom ett mejl med en bekräftan på vilken puppie som är vår. Aaw jag dog 2 gånger när jag såg kortet (vid första ögonblicket tyckte jag att han såg lite ledsen ut med skelande ögon, men det är ju oftast de "fula" som blir ståtliga när de växer upp, har jag hört).


Har här ni våran Prins!

OBS! Bilden är tagen från Peytons.se

 


Glad nyhet nr 2 är att jag fick min deklaration idag! WOho!  

5 siffrigt att inkassera, man tackar man tackar!   


Glad nyhet nr 3 jag är nu en lycklig ägare till ett gymkort, hello sexy come to mama! Meow! Ska bli jagkanintebeskrivamedord hur jävla nice det ska bli att svettas av sig några kilon!





Life is good!

So good!

Av Sarah - 30 mars 2010 16:12

Lite dåligt med updates här.. Kan väl säga som så att jag är så "gott som" frisk nu. Lite efterdäng får man leva med, right?


I fredags körde killen och jag till Media Markt, ett klassiskt stopp för den pryltokige! Var egentligen inte meningen att sluta upp med en box med alla SATC säsonger.. What to do liksom? Killen resonerade som så: Du vill ha den! Jo, det ville jag, men jag tycker inte att så fort man "vill ha" något måste leda till att man "får något". Men fänx hunny!    Boxen är en snyggt förpackad låda med ett tvättäkta SATC tema, riktigt fäncy fäncy! Fick även ett stativ, ja vi kan inte hålla på och slå oss blå&gul över vem som ska få ha stativet varje gång vi ska ut och fota.. Jag tycker alltid det är så pinsamt när man ska pruta, tycker inte riktigt att det är så man gör det. Vände bort blicken och låtsades som att det regnande. Tror orginalpriset för stativet låg på 300 lappen, men "Egge" fick det för 150:-, det är vad jag kallar nice price


Hett tips: Ska man handla där, leta efter demo prylar som är utgående sortiment så har du halva inne! (Borde lära mig pruttekniken, finns ju pengar att spara in!)


Quote: Stativet var tänkt att användas till lördagens fotosession. Fotosidan som jag är medlem hos hade annordnat en fototävling i samband med Earthhouer manifestationen - Ta en bild innan/efter  det är släckt, samt en medan det är släckt. -Dock var vädret riktigt illa för 2 fotoister, dimma så långt ögat nådde.


Buhu!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards