Queenza

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Sarah - 12 maj 2010 16:17

Tänkte posta lite sköna och kanske inte helt vanliga låtar i radiokanalen. Låtar som säkert vissa här kan relatera till sin ungdom , det kan i alla fall jag! Så där tvättäkta fjortis dunk!



Spola fram till 53 sek haha minnen! Vilken klockren refräng!


Såna här låtar va vanligt förr, msn aah! <3


Haha ja och så har vi nåt alldeles speciellt, nämligen Onkel Kångkel! Oh mIRC, tider säger jag bara!


Personlig favorit, en låt jag har haft många skratt till! Hörru det sväger ju!



Och det här var väl en av de mer kändare elektroniska låtarna man kunde tanka hem då för ca 10 år sen förutom Scooter



Senare när intresset byttes ut och utbudet bredare kom jag att älska denna! Jisses, minns hur jag o min fd bästis när vi gick på gymnasiet brukade sitta och höra den på repeat i varsin öronsnäcka och bara drömma oss bort. Haha!





Jag tror alla som föds på vår jord någon gång går igenom faser för att slutligen finna sitt rätta jag. Där ibland inom musiken. Så vi kör en låt från förr, minns att jag fick denna skiva bränd från en kopis jag lärde känna på kollo (var ju ett troget kollo barn   )

Av Sarah - 12 maj 2010 16:06

Har jag lyckats undgå dessa talanger?! Visst har väl vi alla dansat oss vilda till alla som inte dansar är våldtäktsmän?! Men trodde det bara var en one hit wonder..


Så nu har jag hela albumet, sweet as sugar!




Av Sarah - 12 maj 2010 11:47

Mamma ringde nyss, sa att hon var påväg hit efter att ha vart på sin behandling. Egentligen skulle hon ha träffat min kusin, men som alltid är hon inget att lita på. Och hade även denna gång avbokat i sista stund.


Det är väl självaste fan också! Tycker nästan lite synd om min mamma, som ständigt går på hennes niter. Så pass illa är det. Fattar inte hur min kusin har mage att spela på min mors känslor. Men jag har sagt det förr och säger det igen, det upp till min mor och välja vad hon vill lägga sin tid på. Och om det nu är att leva efter falska förhoppningar som min kusin bjuder in till, och därmed ständigt bli besviken. Därför får jag alltid ställa upp som stödpelare. Min mor verkar ha lärt sig nåt i alla fall. Och det är att hon ser alltid till att ha en plan B inbokad. Som nu, glömde min schal sist jag var hos henne. De hade hon tagit med sig, för hennes tanke var att droppa av den här efter att hon hade träffat min kusin. Men nu vart det som sagt återigen ändrade planer.


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards