Queenza

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Sarah - 21 maj 2010 16:45

Hade en gång 2 par trosor som hade samma tryck som rubriken lyder. Införskaffade mig de vid nåt besök i Amsterdam. Förträffligt trevlig stad. Men nu är det inte mina val av underbyxor vi ska måla upp på tavlan..


Det är förjävligt och vara 25 bast och livrädd för vissa saker. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma till bukt med dessa rädslor. Fast än jag vet att de är naturliga i våran vardag och skulle med största sannolikhet aldrig drabba mig. But still.. Det är åska/blixt väder, ormar, höjder., trånga utrymmen (livrädd för att dö i en hiss/båt) Nu råder ett enormt mörkt och elakt moln över mitt hustak. Och jag vet helt ärligt inte om jag törs ta ut lill killen på en kiss tur innan killen kommer hem. Så desperat att jag var tvungen att posta en ny tråd på vovve.net. Patetisk är rätt svar! Fick tipset om att ta en klunk vin. Sagt och gjort. Nu har jag pavan på kylning, samt beställt hem ännu en. Det vankas fylla ikväll? Eller bara en uns av inner peace?


Det är förjävligt. Det råder inbördeskrig där ovan. Låter som rutorna ska spricka. Skynda dig hem, vill ha en famn och krypa in i!


Men tills dess att du kommer och lugnar mig öser jag feeeting fet elektro med massor av bas, så lillen inte ska bry sig om ovädret där ute.. Tur att han är så lättlurad, en annan gör snart ifrån sig i byxan av skräck .




Hade jag haft en bösse hade jag pangat tillbaks!! 

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards